اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان:

پیروزی مسلمانان در گرو ارزش‌ها و مقدسات دینی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: استکبار جهانی از دیرباز متوجه است آنچه باعث پیروزی امت مسلمان شده در گرو ارزش‌ها و مقدسات دینی است.

پیروزی مسلمانان در گرو ارزش‌ها و مقدسات دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رامین رحمانی صبح امروز در جمع دانشجویان شهرستان گرگان اظهار داشت: دشمن تلاش بسیاری می‌کند تا از ارزش‌های اسلامی تقدس‌زدایی شود، ارزش‌ها در سطح مباحث معمول و مسائل روز پایین آید، نسل جوان را از ارزش‌های اسلامی دور کند و حتی اگر بتواند کار را به جایی برساند که نسل جوان نسبت به ارزش‌ها و مقدسات دینی بی‌تفاوت شوند.

وی تصریح کرد: حربه دشمن از جریان سلمان رشدی گرفته تا اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام همه بر یک نقطه متمرکز شده و آن هم از بین بردن اسلام و ارزش‌های اسلامی است و در آینده نیز این کارشکنی‌های دشمن ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اضافه کرد: مردم ما نسبت به موضوعات هوشیار هستند و به موقع جواب دشمن را با حضور پررنگ خود می‌دهند و همواره اعلام می‌کنند به ارزش‌ها و باورهای دینی که سبب شکل‌گیری انقلاب اسلامی شده است پایبند هستند.

رحمانی تاکید کرد: تجمع بسیجیان، دانشجویان و طلاب در میدان وحدت گرگان نشان می‌دهد همه به ارزش‌هایی که پیامبر (ص) در بین امت مسلمان به ودیعه گذاشته ایستاده و ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با تاکید بر اینکه اسلام محوریت قدرتمندی دارد بیان داشت: فرق و مذاهب مختلفی در اسلام وجود دارد و نقطه وحدت همه آنها پیامبری است که دین را بر امتش عرضه کرده لذا هر زمانی که هتک حرمت و توهینی از سوی دشمن صورت بگیرد همه دست به دست یکدیگر خواهند داد و جدای از هر رنگ و هر زبانی در صحنه حضور می‌یابند و در تمام کشورهای اسلامی نیز همین طور است و آنها نیز جدای از هر مکتب سیاسی از ارزش‌های پیامبر (ص) دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول