اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نور:

اصناف نقش اساسی در دفاع مقدس داشتند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: اصناف نقش اساسی در دفاع مقدس داشتند.

اصناف نقش اساسی در دفاع مقدس داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، ناصر توکلی عصر امروز در دیدار با رؤسای اتحادیه‌های صنفی و فرماندهان پایگاه‌های بسیج اصناف شهرستان نور که به ‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دفتر کارش انجام شد، بیان کرد: اصناف در تمام دوران انقلاب به ویژه دفاع مقدس نقش اساسی و بی‌بدیل داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نور اظهار داشت: امروز پس از گذشت سال‌ها از جنگ سخت با تهدیدات نرم مواجه هستیم و جنگ ما امروز پیچیده‌تر از گذشته است و وضعیت دفاعی ما حساس‌تر شده است.

وی بیان کرد: در زمان دفاع مقدس مبارزه در میدان جنگ و سرمرزها بود ولی امروز دشمن در کوپه و خیابان و خانه‌های ما وارد شده و همه اقشار جامعه در معرض خطر و مبارزه هستند و هیچکس مصون نیست.

توکلی تصریح کرد: یک طرف مبارزه دشمن است که با همه امکانات مالی و مجازی علیه ایران اسلامی فعال است و اعتقادات ما را نشانه رفته و طرف دیگر ما هستیم که نه تنها باید سازمان‌یافته دفاع کنیم بلکه لازم است جلوتر از دشمن باشیم و خود را بیمه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نور در ادامه به راه‌اندازی بسیج اقشار در سپاه اشاره کرد و افزود: از چند سال قبل بسیج قشر در سپاه تدبیر شد و اصناف در سازماندهی و راه‌اندازی بسیج قشر پیشتاز بوده و توجه جدی داشت.

وی ماموریت بسیج اصناف در سپاه را توجه به مسائل فقه بازار و تربیت و آموزش نیروهای بسیجی اصناف ذکر کرد و بیان داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های زیر پوشش کمک‌کار سپاه و بسیج در اجرای این نقش هستند و حامی حوزه بسیج اصناف خواهند بود.

توکلی تصریح کرد: با سازماندهی بسیجیان اصناف در بسیج، اصناف در بسیاری از موارد از جمله امر به معروف و نهی از منکر که کارآمدی زیادی هم در بازار خواهد داشت (با تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر بازار)، همچنین در امر امدادرسانی و نیز دیگر موارد کارآمدی و کارآیی لازم پیدا خواهد شد.

در آغاز جلسه علی شفیعی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور گزارشی از وضعیت اصناف ارائه کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول