اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان:

ساماندهی اصناف و مشاغل از اولویت‌های دشتستان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان گفت: ساماندهی اصناف و مشاغل مختلف از اولویت‌های شهرستان است که امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

ساماندهی اصناف و مشاغل از اولویت‌های دشتستان است

ابوالقاسم محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تمام توان برای این مهم تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

وی افزود: ساماندهی اصناف و مشاغل مختلف از اولویت‌های شهرستان است که امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

محمدزاده از تشکیل اتحادیه تاکسی تلفنی و وانت بار کرایه‌ای در شهرستان دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: با عنایت به انتقال ماموریت ساماندهی واحدهای تاکسی تلفنی از وزارت کشور(شهرداری‌ها) به وزارت صنعت معدن تجارت از سوی هیئت محترم وزیران و در اجرای ماده 9 آئین‌نامه انتخابات اتحادیه‌های صنفی، ضرورت تشکیل اتحادیه مستقل برای صنف فوق احساس می‌شد.

وی اضافه کرد: به دنبال انتقال پرونده‌های این صنف از شهرداری به اتحادیه لوازم یدکی اتومبیل و پس از چند نوبت فراخوان از واحدهای صنفی تاکسی تلفنی‌های شهرستان، نهایتا  13 نفر کاندیدا شدند که با برگزاری انتخابات پنج نفر به‌عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره این اتحادیه انتخاب شدند.

محمدزاده از فعالیت 103 واحد صنفی تاکسی ‌تلفنی در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: در شهرستان دشتستان 103 واحد صنفی تاکسی تلفنی وجود دارد که کار صدور پروانه فعالیت و جواز کسب تا قبل از تشکیل اتحادیه مستقل بر عهده شهرداری‌ها و اتحادیه لوازم یدکی بوده ولی از این پس تمام مسایل این واحد‌ها توسط اتحادیه تازه تاسیس به انجام می‌رسد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان تصریح کرد: تشکیل این اتحادیه در دشتستان دومین اتحادیه تاکسی تلفنی و وانت‌بار مستقل در سطح استان است.

محمدزاده بیان داشت: به‌دنبال طرح هدفمند شدن یارانه‌ها و ضرورت تجهیز، نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، رسته تاکسی تلفنی جزو شغل‌های مهم و تأثیرگذار در رفاه حال مردم است که باید در حل مشکلات این صنف و اهتمام در تامین زیرساخت‌های سخت‌افزاری این گروه از فعالان صنعت حمل و نقل توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول