اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اصناف:

نقش اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی ممتاز است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: امروز نقش اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی بسیار مهم و ممتاز است.

نقش اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی ممتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان نخستین همایش جایگاه بازاریان و اصناف در تداوم سیره انقلاب اسلامی با حضور سردار محمدابراهیم کریمی رئیس سازمان بسیج اصناف، مسلم لطفی‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان و تعدادی از اتحادیه‌‌داران تاکستان در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) شهرستان تاکستان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس تبلور اراده و عزم راسخ ملت ایران در مواجه با تهاجم و دسیسه دشمنان اسلام بود.

سردار محمدابراهیم کریمی اضافه کرد: شهدا برای حفظ و استقلال نظام اسلامی دست به جهاد الهی زده و در این مسیر جهاد‌گونه از تمام هستی و جان و ناموس خویش نیز گذشتند.

وی با بیان اینکه شأن حکومت اسلامی همواره بر پایه اصول و معیار‌های دینی استوار است، عنوان کرد: حکومت دینی جامعه‌ای است که محور آن ولایت و اطاعت از منویات ولی خدا باشد.

رئیس سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه اصناف و بازاریان بنا بر تاریخ ادواری همواره یار و یاور ارزش‌های دینی بوده‌اند، تصریح کرد: امروز نقش اصناف در پیشبرد اهداف اقتصادی بسیار مهم و ممتاز است.

کریمی ادامه داد: اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با تلاش همه ملت رقم خورده و مقدمات شکست دشمنان مهیا می‌شود.

در خاتمه این همایش آقایان احمد رحمانی به عنوان رئیس اتحادیه صنفی مکانیک‌کاران، ایمان میرانیان به عنوان رئیس اتحادیه پوشاک و البسه، محمدرضا رحمانی به عنوان عضو اتحادیه صنفی مصالح فروشان، علی طاهر‌خانی به عنوان رئیس اتحادیه صوتی و تصویری با اهدای لوح یادبود مورد سپاس و قدردانی رئیس سازمان بسیج اصناف کشور و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان قرار گرفتند.

نمایشگاه بزرگ عکس دفاع مقدس شهرستان تاکستان نیز در حاشیه همایش نقش اصناف در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با حضور سردار کریمی در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) این شهرستان به طور رسمی گشایش یافت.

در ابتدای مراسم گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه بسیج اصناف شهرستان تاکستان ارائه شد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول