اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی اصفهان ـ 3

معرفی نمایش‌های «بخش شماره 6» و «دن کامیلو» ‌به جشنواره منطقه‌ای‌

خبرگزاری فارس: در اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان اصفهان دو نمایش‌ «بخش شماره شش» و «دن کامیلو» به عنوان نمایندگان اصفهان برای معرفی به جشنواره منطقه‌ای تئاتر معرفی می‌شوند.

معرفی نمایش‌های «بخش شماره 6» و «دن کامیلو» ‌به جشنواره منطقه‌ای‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شامگاه گذشته بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی اصفهان با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

داوری تئاترهای ارائه شده به این جشنواره را داریوش ارجمند بازیگر شاخص و پیشکسوت تئاتر و سینما، اردشیر صالح‌پور کارگردان و مدرس مشهور تئاتر، مرتضی سخاوت کارشناس ادبیات و شهاب غزالی به عنوان کمک ناظر نمایشی بر عهده داشتند.

بنا بر نظر داوران، آرام زنجانی، رتبه سوم بازیگری زن را برای نمایش «کبوتری ناگهان» کسب کرد، مائده وحید و شاهده خدادادی به صورت مشترک رتبه دوم را برای بازی در تئاترهای «دن کاملیو» و «ایگوانا» کسب کردند و مژگان کوهی و صحرا فتحی نیز به صورت مشترک رتبه نخست بازیگری زن را برای نمایش‌های «23» و «سرگرم خودت بودی» به دست آورند.

همچنین در بخش بازیگری مرد امین زارع و رادمهر کشانی به ترتیب برای نمایش‌های «دن کاملیو» و «جایی که پیاده‌رو تموم می‌شه» به صورت مشترک رتبه نخست را به دست آوردند، حسین نصراصفهانی برای بازی در نمایش‌های «دن کاملیو» و «بخش شماره شش» دوم شد و پیام میرکی و فرشید تربیت برای نمایش‌های «ایگوانا» و «جایی که پیاده رو تموم می‌شه» رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش رتبه نخست کارگردانی هیئت داوران انتخابی نداشتند، اما احسان جانمی و پیمان کریمی کارگردانان «دن کامیلو» و «بخش شماره شش» رتبه دوم این بخش را کسب کرده و لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال به آنها اهداء شد و از کوروش شمس نیز به عنوان نفر سوم و به خاطر کارگردانی «این غزل هنوز ناتمام است» با اهدای لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال قدردانی شد.

در بخش نمایشنامه‌نویسی، اکبر آیین، پیمان کریمی، احسان رحیمی و هادی عسگری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را برای نگارش نمایشنامه‌های «این غزل هنوز ناتمام است»، «بخش شماره شش» و « 23» به دست آوردند که رتبه دو نفر آخر، مشترک است.

گزارش فارس حاکی است، بقیه جوایز جشنواره تئاتر استانی به شرح زیر است:

بخش طراحی لباس: داوران در این بخش از الهام زنجانی به دلیل انتخاب متناسب لباس با شرایط تاریخی در نمایش «کبوتری ناگهان» با اهدای لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال تقدیر کردند.

بخش موسیقی نمایش: داوران موسیقی منتخب جشنواره را مربوط به نمایش «دن کامیلو» دانسته و از مهران مختاری با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره مبلغ سه میلیون ریال تقدیر کردند؛ ضمن اینکه از آرش جان‌نثاری با اهدای لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال برای ساخت موسیقی نمایش‌های «23» و «جایی که پیاده‌رو تموم می‌شه» تقدیر شد.

بخش طراحی صحنه: نمایش «بخش شماره شش» و «این غزل هنوز ناتمام است» و «کبوتری ناگهان» رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.  

دبیرخانه جشنواره به جز بخش کارگردانی که جوایز متفاوتی داشت؛ در دیگر بخش‌ها از نفرات اول با اهدای تندیس، لوح تقدیر و مبلغ چهار میلیون ریال، نفرات دوم با لوح تقدیر و سه میلیون ریال و از نفرات سوم با لوح تقدیر و مبلغ دو میلیون ریال قدردانی کرد و در بخش‌های مشترک نیز از هر فرد به صورت جداگانه تقدیر شد.

به گزارش فارس، هر سال جشنواره‌های استانی تئاتر، نمایندگانی برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای معرفی می‌کنند که برگزیدگان آن نیز در جشنواره تئاتر فجر حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول