اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 88

خیریانپور: جشنواره تئاتر موجب شکوفایی استعدادهای نهفته می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان، آن را رویدادی فرهنگی دانست و گفت: برگزاری جشنواره‌ها موجب شکوفایی استعدادهای نهفته می‌شود.

خیریانپور: جشنواره تئاتر موجب شکوفایی استعدادهای نهفته می‌شود

حسن خیریانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه نهفته در استان به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر برگزاری جشنواره‌ها موجب شکوفایی استعدادها خواهد شد که در این میان اجرای برنامه‌های طنز و آموزنده تئاتر کودک و نوجوان جنب و جوش و نشاط خاصی برای کودکان ونوجوانان به همراه دارد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌اللملی تئاتر در همدان افزود: این جشنواره از 16 تا 22 مهر در استان برگزار خواهد شد که در شهرستان‌های تابعه استان نیز برنامه‌های جنبی برای این جشنواره پیش‌بینی شده است.

فرماندار ملایر تصریح کرد: در شهرستان ملایر نیز برای اجرای این برنامه‌ها یک سالن و چندین مکان از جمله بام ملایر، پارک سیفیه، پارک کوهسار و... پیش‌بینی شده که با تشکیل ستادها و کمیته‌هایی در خصوص اجرای این برنامه‌ها هماهنگی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هر روز یک گروه تئاتر کودک در شهرستان ملایر اجرای برنامه خواهد داشت، افزود: در این رابطه نیز یک نمایشگاه هنرهای تجسمی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برپا می‌شود.

خیریانپور از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر کودک در ملایر خبر داد و عنوان داشت: این مسابقه به همت اداره فرهنگ و ارشاد ملایر در مدارس شهرستان برگزار و به برگزیدگان آن جوایزی نیز داده می‌شود.

وی برگزاری جشنواره بادبادک‌ها در بام ملایر در 19 مهرماه ساعت 16 با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نیروی انتظامی و شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر را از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره در ملایر عنوان کرد.

فرماندار ملایر از ورود یک گروه تئاتر از استان تهران به شهرستان ملایر خبر داد و افزود: این گروه در ساعت 9 و 11 صبح پنج‌شنبه 13 مهرماه در پارک سیفیه و پارک کوهسار اجرای برنامه خواهند داشت.

وی اظهار داشت: چهار گروه از تئاتر ملایر در جشنواره همدان فعال بوده و تعداد دو گروه نیز در جشنواره بین‌اللملی اجرای برنامه خواهد داشت.

خیریانپور در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره در توسعه فرهنگی استان و شهرستان نقش بسزایی دارد و باعث شناخت بیشتر هنرمندان می‌شود و سایر شهرستان‌ها نیز با حضور در استان با فرهنگ و آداب و رسوم استان‌ها و شهرستان‌ها آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول