اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان تنها نماینده اصفهان

نمایش زندگی با طعم سس تند به جشنواره بین‌المللی تئاتر تهران راه یافت

خبرگزاری فارس: نمایش زندگی با طعم سس تند پس از برگزیده‌شدن در جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به عنوان تنها نماینده اصفهان به جشنواره بین‌المللی تئاتر تهران راه یافت.

نمایش زندگی با طعم سس تند به جشنواره بین‌المللی تئاتر تهران راه یافت

مرتضی ریحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: داستان نمایش زندگی با طعم سس تند درباره جوانی است که از زندگی خسته شده و تصمیم به خودکشی در ملاعام می‌گیرد.

وی افزود: در میان جمعیتی که شاهد اقدام جوان هستند مردی بسیار ساده و باصفا سعی می‌کند مانع از کار جوان مورد نظر شود که در ادامه اتفاقاتی می‌افتد.

بازیگر نمایش زندگی با طعم سس تند با اشاره به اینکه نویسنده و کارگردان این تئاتر جلال مشتاقیان است، درباره دیگر عوامل این نمایش گفت: جلال مشتاقیان و مرتضی ریحانی دو بازیگر این نمایش هستند و  میعاد سلیمانی نیز به عنوان دستیار کارگردان و عکاس در اجرای این نمایش همکاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره مریوان تئاترهای بسیار شاخصی حضور داشتند، گفت: در این جشنواره نمایش‌هایی از روستاهای مریوان دیدم که جای تحسین بسیار داشت و این سئوال را در ذهن بر می‌انگیخت که اصفهان با آن همه ظرفیت و گروه تئاتری چرا در زمینه هنر نمایش این قدر ضعیف عمل می‌کند که من این مسئله را بیشتر ناشی از باندبازی در عرصه تئاتر اصفهان می‌دانم.

به گزارش فارس در جشنواره بین‌المللی تئاتر مریوان شش اثر از میان 32 تئاتر انتخاب و به جشنواره بین‌المللی تئاتر تهران راه یافتند که تئاتر یاد شده از جمله آنها بود.

همچنین مرتضی ریحانی بازیگر نمایش زندگی با طعم سس تند رتبه سوم بخش بازیگری را در این جشنواره کسب کرد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول