اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 78

آزرمی: کمیته حراست برای برگزاری جشنواره تئاتر تلاش شبانه‌روزی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته حراست نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان از تلاش شبانه‌روزی این کمیته در راستای برگزاری باشکوه و منظم نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد.

آزرمی: کمیته حراست برای برگزاری جشنواره تئاتر تلاش شبانه‌روزی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، یزدان آزرمی حفظ و تأمین امنیت و حفاظت از اجراهای نمایش در سالن‌ها و محل اسکان مهمانان را از مهم‌ترین وظایف کمیته حراست برشمرد و افزود: انجام امور اداری و استعلام در حوزه‌های مختلف، حفاظت فیزیکی و صدور کارت شناسایی از دیگر وظایف کمیته حراست جشنواره تئاتر کودک است که تاکنون با تلاش و دقت فراوان این کمیته سعی در انجام امور به نحو احسنت داشته است.

وی همچنین با بیان اینکه کمیته حراست از ورود به فعالیت‌های اجرایی و انتظامی خودداری خواهد کرد، گفت: نیروهای حراست دارای کارت شناسایی بوده و تمام مهمانان و بازدیدکنندگان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باید در برخورد با افرادی که با عناوین عوامل اجرایی و حراست و... به آنها مراجعه می‌کنند، نسبت به رؤیت کارت شناسایی فرد مورد نظر اقدام کنند.

مسئول کمیته حراست جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ادامه داد: این کمیته با هماهنگی‌های لازم اقدام به راه‌اندازی واحد امر به معروف و نهی از منکر کرده که وظیفه تذکر لسانی را برعهده خواهند داشت و در این رابطه با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان نیز هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی با اشاره به برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: در هر شهرستان یک نماینده از طرف کمیته حراست حضور دارد و همه نیروهای کمیته حراست آموزش دیده و توجیه شده‌اند.

آزرمی درباره ارتباط کمیته حراست و اصحاب رسانه نیز گفت: اعضای کمیته حراست اصحاب رسانه و مطبوعات را یاران خود می‌دانند و از همه خبرنگاران تقاضا داریم که در ایام جشنواره ارتباط تنگاتنگی با کمیته حراست داشته باشند و کمیته حراست دست همه عزیزان را به گرمی می‌فشارد.

وی در خصوص نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بیان کرد: دیدگاه ما نسبت به جشنواره و هنر برگرفته از رهنمود حضرت امام (ره) است که می فرمایند،«هنر دمیدن روح تعهد در کالبد انسان‌هاست».

مسئول کمیته حراست جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: چراغ راه و تعیین‌کننده مسیر ما نیز کلام مقام معظم رهبری است که می‌فرمایند، به بهانه هنر و آزادی هنر فضیلت‌سوزی نکنید و اعتقاد داریم که با در نظر داشتن همواره این رهنمودها و اهتمام به آن هرگونه فعالیت هنری از قبیل جشنواره تئاتر می‌تواند به فرصت و ظرفیتی بدل شود که به رشد و ارتقای فرهنگ عمومی استان بینجامد.

انتهلی پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول