اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 79

بیات: 2 نمایش توسط دانش‌آموزان در جشنواره تئاتر کودک اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرای دو نمایش توسط دانش‌آموزان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان خبر داد.

بیات: 2 نمایش توسط دانش‌آموزان در جشنواره تئاتر کودک اجرا می‌شود

خسرو بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: دو نمایش بخش ویژه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور و مشارکت دانش‌آموزان کودک و نوجوان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش ویژه جشنواره دو نمایش«هزار درنا» به مربیگری رکسانا مهرافزون و «قهر و مهر» به کارگردانی آذر مبارکی حضور دارند که به وسیله دانش‌آموزان کار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: نمایش «هزار درنا» که درباره حادثه هیروشیمای ژاپن است از سوی دانش‌آموزان مؤسسه پژوهشی کودکان دنیا و زیر نظر مشاوران حرفه‌ای و متخصص شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در نمایش «هزار درنا» 20 دانش‌آموز حضور دارند، افزود: در این نمایش دانش‌آموزان هشت تا 12 ساله‌ای حضور دارند که به مدت چهار سال است که کار تئاتر را شروع کرده‌اند و این نمایش را به عنوان یک پروژه آموزشی و پژوهشی آماده کرده‌اند.

بیات در پایان سخنانش بیان داشت: نمایش «قهر و مهر» نیز که درباره انسان و طبیعت است توسط اعضای «باغچه مهر» که نخستین مرکز تلفیقی حرفه‌ای آموزش نمایش عروسکی برای ناشنوا- شنوا است، تولید شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول