اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان:

سارق حرفه‌ای عابر بانک در همدان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی همدان با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای عابربانک گفت: وی با سوءاستفاده از افراد بی‌سواد که توانایی کار با عابربانک را نداشتند، به بهانه کمک به آنها حسابشان را خالی می‌کرد.

سارق حرفه‌ای عابر بانک در همدان دستگیر شد

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات پلیس در ارتباط با گشت‌زنی در تفرجگاه‌های و پارک‌های سطح شهر اظهار داشت: در همین راستا دو نفر از مزاحمان به نوامیس مردم در پارک شهرک امیرکبیر توسط مأموران انتظامی شهرستان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه یکی از این افراد جزو اراذل و اوباش بوده است، گفت: این فرد در دوران مرخصی از زندان قرار داشت که با ایجاد مزاحمت برای مردم، مخل امنیت و آرامش شهر شده بود اما با تلاش پلیس، دستگیر و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: در بازرسی از این متهمان، چهار قبضه سلاح سرد شامل شمشیر و چاقو از آنها کشف شد که با این اقلام، اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی می‌کردند.

وی در ادامه از دستگیری یک سارق موتورسیکلت خبر داد و اظهار داشت: با انجام کارهای اطلاعاتی، این فرد با موتور مسروقه در خیابان شهدا دستگیر شد.

مرادی ابراز داشت: همچنین مأموران پاسگاه آبشینه به یک دستگاه خودروی 206 مشکوک می‌شوند که راننده بی‌توجه به ایست پلیسی اقدام به فرار می‌کند که با توجه به شگردهای خاص و تعقیب و گریز، خودروی مذکور متوقف و سرنشین آن که از سارقان حرفه‌ای بود دستگیر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری یک سارق عابربانک گفت: این فرد نیز که جزو سارقان حرفه‌ای بوده، در کنار عابربانک‌ها می‌ایستاده و از افراد ناآگاه و یا بی‌سواد که توانایی کار با عابربانک را نداشتند سوء استفاده کرده و به بهانه کمک به آنها، حسابشان را خالی می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه با اشاره به دستگیری پنج تن از اراذل و اوباش گفت: این افراد که شرب خمر کرده بودند با خرد کردن شیشه ماشین‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند که با تلاش پلیس دستگیر شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در کیلومتر 15 همدان به ملایر اظهار داشت: در این خودرو که دو نفر حضور داشتند پس از وقوع تصادف راننده در دم فوت می‌کند و سرنشین آن نیز زخمی می‌شود.

مرادی گفت: دو تن از عوامل اجرایی ما با توجه به همزمانی سه مأموریت 110، و نبودن خودروی سازمانی، با خودروی شخصی خود به محل حرکت می‌کنند که در حین انجام وظیفه متوجه یک ساک مشکی‌رنگ حاوی بیش از 157 سکه طلا، بیش از 460 گرم انواع طلاجات و همچنین چک‌های بانکی و مبالغی وجه نقد می‌شوند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه قیمت اولیه این طلاجات بیش از 230 میلیون تومان برآورد شده بود، اظهار داشت: مأموران وظیفه‌شناس با تعهد خود، اموال را صورتجلسه کرده و به پاسگاه منتقل می‌کنند که این امر امانتداری پلیس را می‌رساند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول