اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان لوازم خودرو در کرج خبر داد.

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز،  عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: سارقانی که با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو با پرسه زدن در محله‌ها و خیابان‌های خلوت شهر اقدام به سرقت لوازم و اموال داخل خودروها می‌کردند از سوی ماموران انتظامی کرج شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: مأموران در حین گشت زنی یک دستگاه خودروی پژو پارس را مشاهده کردند که در کنار یک دستگاه خودروی پارک شده در بلوار توقف کرد و سرنشین آن با شکستن شیشه خودروی مورد نظر قصد سرقت لوازم و اموال داخل خودرو را دارند.

این مسئول گفت: ماموران با دیدن این صحنه بلافاصله جهت دستگیری سارقان به خودرو مورد نظر نزدیک شدند، اما هر دو سارق به محض مشاهده ماموران بدون توجه به فرمان ایست پلیس، از صحنه متواری شدند.

خیرخواهان افزود: با توجه به فرار متهمان، ماموران ضمن تعقیب خودرو با اعلام موضوع به مرکز پیام پلیس 110 بلافاصله طرح مهار جهت شناسایی و دستگیری متهمان به اجرا گذاشته شد و سرانجام خودروی متهمان در میدان دانشگاه متوقف شد و در حالی که هر دو متهم قصد فرار داشتند در یک عملیات غافلگیرانه از سوی ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان داشت: در بازرسی از خودروی سارقان، هفت عدد سوئیچ خودروهای مدل بالا از قبیل هیوندا و پژو، هفت عدد کارت عابر بانک به نام اشخاص مختلف، چهار دستگاه تلفن همراه، یک قبضه چاقو، دو دستگاه ضبط و پخش خودرو، یک جفت پلاک مسروقه و غیره کشف و ضبط و متهمان جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

خیرخواهان افزود: سارقان دستگیر شده به نام‌های «قاسم-ق» و «بهنام-ب» در بازجویی ماموران ضمن اعتراف به چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اذعان داشتند که با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو پارس در خیابان‌ها و محله‌های خلوت شهر پرسه زده و با توقف در کنار خودروهای پارک شده، یک نفر به عنوان راننده در داخل خودرو حضور داشت تا به محض رسیدن صاحب خودرو یا ماموران از محل متواری شوند و نفر دوم نیز اقدام به سرقت می‌کرد.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و در این رابطه تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی و تلاش در جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول