اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی تهران خبر داد

دستگیری اتباع فاقد هرگونه مدارک در استان تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران گفت: دستگیری اتباع فاقد هرگونه مدارک در دستور کار مجموعه وزارت کشور و استانداری قرار گرفته است.

دستگیری اتباع فاقد هرگونه مدارک در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، سیدعیسی موسوی‏نسب که برای انجام بازرسی نوبه‏ای و تشکیل شورای معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی به شهرستان فیروزکوه سفر کرده بود اظهار داشت: فیروزکوه دارای کم‏ترین جمعیت در حوزه اتباع خارجی است.

وی تصریح کرد: اما با عنایت به طرح ملی ساماندهی اتباع غیرمجاز افغانی که حدود دو سال از اجرای آن می‏گذرد، دستگیری اتباع فاقد هرگونه مدارک در دستور کار مجموعه وزارت کشور و استانداری قرار گرفته است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران گفت: انتظار می‏رود مجموعه دستگاه‏های اجرایی به خصوص نیروی انتظامی با مدیریت فرمانداری‏های شهرستان‏های استان تهران، برای ایجاد محدودیت و دستگیری اتباع غیرمجاز تلاش کنند.

موسوی‏نسب ابراز امیدواری کرد: بازرسی‏های نوبه‏ای از فرمانداری‏ها که هر دو هفته یک بار با تشکیل شورای معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی اجرایی می‏شود، بتواند اهداف کلان کشور و حوزه استان را با همدلی، همکاری و حضور میدانی محقق کند.

وی تصریح کرد: در ایران اسلامی با رویکردهای دینی و ارزشی، تمامی شرایط برای حضور اتباع خارجی تسهیل شده است و از این رو، کسانی که در این فرآیند قانونی قرار نمی‏گیرند، به دنبال قانون‏گریزی هستند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران خاطر نشان کرد: این مهم در قالب منافع ملی و یک امر پذیرفته شده در همه جای جهان است و حتی مسئولان افغانی نیز قائل به این موضوع بوده و خواستار برخورد با اتباع غیرمجاز هستند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول