اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد

دستگیری «دستمال قرمزها» در پاکدشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از انهدام باند هشت نفره معروف به «دستمال قرمزها» در پاکدشت خبر داد.

دستگیری «دستمال قرمزها» در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شرق تهران، سرهنگ سیروس فتحی در تشریح این خبر گفت: چندی پیش در پی کسب اطلاعاتی از تجمع تعدادی از اراذل و اوباش و تشکیل باندی معروف به «دستمال قرمزها»، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی دریافتند که اعضای این باند که جملگی از اشرار سابقه‌دار هستند، قصد ارتکاب اعمال مجرمانه، آزار و اذیت کودکان و نوجوانان را داشتند، گفت: شناسایی مخفیگاه این هشت شرور در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با انجام تحقیقات، مخفیگاه این متهمان را شناسایی کردند، گفت: با هماهنگی قضایی این هشت تن در عملیات غافلگیرانه و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه کارآگاهان با بررسی سوابق متهمان دریافتند این افراد سوابقی همچون شرارت، ضرب و شتم، عربده‌کشی و مزاحمت را در کارنامه خود دارند، اظهار داشت: این افراد با تشکیل باندی موسوم به دستمال قرمزها قصد ارتکاب مجدد اعمال مجرمانه خود را داشتند.

فتحی با بیان اینکه متهمان دستگیرشده پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام ‌قضایی قرار گرفتند، بیان کرد: در پی دستگیری این باند مخوف که موجب خشنودی و رضایت مردم پاکدشت شد، شورای تامین و شورای اداری شهرستان نیز از این اقدام پلیس تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول