اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه بیت‌المقدس خبر داد

اعزام 21 هزار دانش‌آموز کردستانی به جبهه‌های جنوب

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از اعزام 21 هزار دانش‌آموز پسر و دختر این استان به جبهه‌های عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام 21 هزار دانش‌آموز کردستانی به جبهه‌های جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی پیش‌از‌ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج اظهار کرد: این تعداد کاروان راهیان نور در قالب 56 کاروان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

به گفته وی در سال گذشته نیز بیش از 18 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه از کردستان به جبهه‌های عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اهداف اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد پل ارتباطی بین جوانان دوران جنگ و جوانان امروز از مهم‌ترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی است.

به گفته وی، انتقال رشادت‌ها و افتخارات ملت و رزمندگان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی به عنوان برگ زرین از تاریخ پرافتخار انقلاب، بهترین ابزار برای مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان خواهد بود.

* بازدید 151 هزار نفر از مناطق عملیاتی کردستان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه از بازدید 151 هزار نفر از مردم سراسر کشور از مناطق عملیاتی استان کردستان در اواخر سال گذشته و سال‌جاری خبر داد و گفت: بیش از 120 هزار نفر از این تعداد در شش ماهه نخست امسال از مناطق عملیاتی استان کردستان بازدید کرده‌اند.

وی همچنین سهمیه اعزام اقشار مختلف مردم استان در قالب اردوهای راهیان نور به جبهه‌های عملیاتی جنوب کشور را بیش از 10 هزار نفر عنوان کرد.

وی با اشاره به این مطلب که برنامه‌های ویژه فرهنگی و آموزشی برای دانش‌آموزان در راهیان نور پیش‌بینی شده است، گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی، حضور پلیس‌یار و طلاب و روحانیون زن و مرد برای پاسخ‌گویی به سوالات دانش‌آموزان و راویان مستقر و همراه کاروان‌ها به منظور بیان خاطرات جنگ از جمله این برنامه‌هاست.

به گفته وی، دانش‌آموزان در این دوره از اردوها چهار روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور دارند و از مناطق عملیاتی والفجر هشت، موزه دفاع مقدس، مسجد خرمشهر، شهدای هویزه، دهلاویه و طلائیه بازدید خواهند کرد.

گفتنی است، نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی کردستان صبح فردا ساعت 9 از مسجد قبای سنندج به سمت جنوب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول