اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خبر داد

اعزام 28 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: 28 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی رهسپار مناطق عملیاتی جنوب می‌شوند.

اعزام 28 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی به مناطق عملیاتی جنوب

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدنظر عظیمی در نشستی خبری در خصوص اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان و فرهنگیان غرب کشور به جنوب با تقدیر و تشکر از حضور مردم کرمانشاه در راهپیمایی باشکوه امروز علیه سران نظام سلطه و مزدورانشان در اهانت به رسول گرامی اسلام اظهار داشت: از سال 89 در طرحی مشترک با همکاری بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش تحولی در درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان ایجاد شد.

عظیمی تصریح کرد: فرستادن دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی کاری تاثیر‌گذار و مثبت ارزیابی شد. به همین دلیل تصمیم بر آن شد که دانش‌اموزان سال دوم دبیرستان دختر نیز در سال 90 به اردوهای راهیان نور در جنوب اعزام شوند.

وی تعداد دانش‌آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب را در سال گذشته 28 هزار نفر اعلام کرد و گفت: در سال 90، 26 کاروان دانش‌آموز دختر و پسر از کرمانشاه عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) گفت: امسال نیز هماهنگی‌های لازم برای اعزام دانش‌آموزان انجام شده است و قرار است فردا اولین کاروان دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شود.

وی با بیان اینکه بیش از 12 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر کرمانشاهی به مدت 3 روز در مناطق عملیاتی جنوب خواهد بود تصریح کرد: فردا همزمان با سراسر کشور آئین افتتاحیه اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب با حضور مسئولین استانی در محل کانون بسیج جوانان برگزار خواهد شد.

عظیمی در ادامه با اشاره به بازدید 20 استان کشور در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه در تابستان سال 91 خاطرنشان کرد: 47 هزار نفر طی این مدت از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن کردند.

وی در پایان افزود: حدود 10 هزار نفر از مردم استان نیز طی سال‌جاری اعزام یک روزه به مناطق عملیاتی استان داشته است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول