اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نفت:

پالایشگاه چهارم پارس جنوبی پالایشگاه مادر کشور است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نفت گفت: پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی پالایشگاه مادر و اساسی کشور است.

پالایشگاه چهارم پارس جنوبی پالایشگاه مادر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه جواد اوجی ظهر امروز در بازدید از فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و مجتمع گازی پارس جنوبی بخش عظیمی از گاز کشور را تولید می‌کند.

وی افزود: در سال تولید ملی شاهد تلاش بیشتر در مجموعه صنعت نفت هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اهمیت پالایشگاه چهارم و پنجم پارس جنوبی خاطر نشان کرد: باید با تلاش مضاعف کمک کنید زمستان امسال را بدون کمبود گاز پشت سر بگذاریم.

اوجی با اشاره به انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها تصریح کرد: امیدوارم زمان برنامه زمان‌بندی تعمیرات پالایشگاه‌ها کوتاه‌تر شود.

وی با بیان اینکه پالایشگاه چهارم پالایشگاه مادر و اساسی کشور است اظهار داشت: از تلاش خستگی‌‌ناپذیر شما به منظور تولید مؤثر و پایدار تشکر می‌کنم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز بیان کرد: مجتمع گازی بیش از 44 درصد گاز کشور را تولید می‌کند و با راه‌اندازی فازهای جدید این میزان بیشتر نیز می‌شود.

علی‌اکبر شعبان‌پور تصریح کرد: برای تامین گاز کشور در زمستان آمادگی کامل داریم و به فضل خدا بدون مشکل بتوانیم در این امر مهم به موفقیت برسیم.

وی اذعان داشت: پایان زودهنگام تعمیرات اساسی امر مهمی است که با تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران انجام شد و این امر نشان‌دهنده عزم کارکنان پارس جنوبی برای تولید حداکثری است.

مدیر پالایشگاه پنجم و مدیر پالایشگاه چهارم نیز در این بازدید، توضیحاتی در ارتباط با تولید پالایشگاه‌ها و آمادگی برای تولید گاز بدون وقفه در فصل زمستان ارایه کردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول