اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال خبر داد

انتقال 600 هزار بشکه نفت از شمال به پالایشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال از انتقال روزانه 600 هزار بشکه نفت از منطقه شمال به پالایشگاه‌های کشور خبر داد.

انتقال 600 هزار بشکه نفت از شمال به پالایشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمال، مراسم تودیع و معارفه معاون عملیاتی منطقه با حضور داریوش امیر سرداری گودرزی معاون فنی و ابراهیم معدنی معاون عملیاتی مدیر خطوط لوله و مدیریت و رؤسای واحدها و مراکز در سالن کنفرانس مرکز منطقه شمال برگزار شد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال در این مراسم با بیان اینکه همه مسئولان و کارکنان شرکت در راستای اهداف مشخص و تعیین شده فعالیت و همکاری می‌کنند، بیان داشت: امیدواریم معاون جدید عملیاتی منطقه شمال اهداف شرکت را با جدیت دنبال کند.

هوشنگ رشیدی به اهمیت انجام عملیات‌های مختلف در خطوط منطقه شمال اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به حساسیت حفظ و حراست از حریم خطوط و انتقال فرآورده‌ها در مناطق صعب‌العبور، معاون عملیاتی منطقه باید دوچندان کار و تلاش کند.

وی تصریح کرد: منطقه شمال خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با 600 کیلومتر خطوط لوله روزانه ظرفیت انتقال 500 هزار بشکه نفت خام و 100 هزار بشکه فرآورده‌های نفتی به پالایشگاه‌های کشور و استان‌های شمالی را دارد.

به گزارش فارس، در این مراسم از الماس‌پور زاهدی که به مدت شش سال به عنوان معاون عملیاتی خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال انجام وظیفه کرده است تقدیر و حبیبی به عنوان معاون جدید عملیاتی منطقه شمال معرفی شد.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول