اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان خبر داد

کاهش 75 درصدی هزینه‌های ارزی پالایشگاه اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: با ساخت اقلام مورد نیاز پالایشگاه اصفهان، هزینه‌های ارزی این پالایشگاه 75 درصد کاهش یافت.

کاهش 75 درصدی هزینه‌های ارزی پالایشگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی پالایشگاه اصفهان، رمضان‌علی طاهری با بیان اینکه با استفاده از توان متخصصان داخلی در ساخت اقلام مورد نیاز پالایشگاه اصفهان، هزینه‌های ارزی این پالایشگاه 75 درصد کاهش یافت، اظهار کرد: پالایشگاه اصفهان با حمایت از توان متخصصان و سازندگان داخلی به این موفقیت دست یافته است.

وی افزود: آمار اقلام ساخته شده در یازده سال گذشته در این شرکت، نویدبخش صرفه‌جویی 75 درصدی در مصرف ارز این پالایشگاه بوده، به گونه‌ای که با حمایت از توان متخصصان داخلی و تقویت ساخت داخل تجهیزات مورد نیاز صنایع پالایشگاهی، بیش از 243 میلیارد ریال در این شرکت صرفه‌جویی شده است.

مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان ادامه داد: اداره تدارکات و امور کالای پالایشگاه اصفهان با بررسی اقلامی که از سوی منابع خارجی تأمین می‌شد، به طراحی و ساخت این قطعات اقدام کرد و موفق شده است بسیاری از تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل شرکت تولید کند.

وی تصریح کرد: تجهیزات بسیار مهمی نظیر کولرهای هوایی، مبدل‌های حرارتی، برج‌ها و ظروف تحت فشار، لوازم کوره‌ها، قطعات ماشین‌های دوار، شیرها، اتصالات، لوله‌ها، تیوب‌ها، موادشیمیایی مصرفی در برج‌های خنک کننده و دیگ‌های بخار و برخی از کاتالیست‌ها در این شرکت داخلی‌سازی شده است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول