اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم خبر داد

آغاز چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی در قم

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن نمایش استان قم از آغاز چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی در قم خبر داد و گفت: این جشنواره 14 مهر ماه به کار خود پایان می‌دهد.

آغاز چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی در قم

رضا ابوذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز چهاردهمین جشنواره تئاتر استان قم بیان کرد: پس از فراخوان این جشنواره 15 اثر تا پایان مدت زمان تعیین شده به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه تلاش شده برای داوری آثار از هنرمندان پیشکسوت و به‌نام دعوت شود تصریح کرد: اصغر نوبخت، سید مسعود موسوی و کاظم نظری از هنرمندان برجسته هنر نمایش در قم به عنوان هیئت انتخاب، بهترین آثار ارسالی را گزینش کردند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم ادامه داد: هیئت انتخاب، شش اثر را از بین 15 اثر ارسالی برای شرکت در بخش مسابقه جشنواره برگزید.

وی نمایش قصه آژاک به کارگردانی محمدرضا شاهمردی، نمایش عهد دیرین به کارگردانی عطاءالله منتظری، نمایش کابوس کشدار شادی به کارگردانی صدیقه مشایخی، نمایش امشب باید بروم به کارگردانی فاضل حائری و نمایش زمان آخر به کارگردانی سعید برجعلی را شش اثر راه یافته به بخش مسابقه جشنواره تئاتر استان قم ذکر کرد.

ابوذر در ادامه با بیان اینکه هیئت داوران مشخص شدند و از امروز به داوری نمایش‌های راه یافته به بخش مسابقه خواهند پرداخت تصریح کرد: افشین خورشید باختری، محسن قصابیان و خلیل رفیعی از جمله مجرب‌ترین هنرمندان عرصه نمایش در سطح ملی هستند که برای داوری این جشنواره به قم دعوت شده‌اند.

وی ابراز داشت: نمایش‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره در مجتمع فرهنگی نور و مجتمع شهید آوینی به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم با بیان اینکه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان قم از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شود گفت: اجرای اصلی نمایش‌ها در پلاتوی ماه مجتمع شهید آوینی خواهد بود.

وی ساعت‌های اجرای نمایش‌ها در پلاتوی ماه و مجتمع نور را 15 و 30 دقیقه، 17 و 30 دقیقه و 19 و 30 دقیقه ذکر کرد.

ابوذر خاطر نشان کرد: چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی در قم که از 11 مهر ماه آغاز شده است، 14 مهر ماه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول