اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده خبر داد

اعزام دانش‌آموزان قیداری به مناطق جنگی جنوب

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده از اعزام دانش‌آموزان قیداری به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد.

اعزام دانش‌آموزان قیداری به مناطق جنگی جنوب
مقصود ذوالقدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور موجب شناساندن ارزش‌های والای شهدا و رزمندگان به نسل‌های آینده وظیفه اصلی مسئولان است.
وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی شایسته و مطلوب در راستای آشنایی دانش‌آموزان با الگوهای دفاع مقدس است، ادامه داد: خون پاک شهدا در دفاع از حریم و کیان ایران اسلامی مشعل هدایت هر فرد است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه دانش‌آموزان قیداری در دو مرحله به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، ادامه داد: در مرحله نخست 560 نفر و در مرحله دوم نیز 60 نفر از دانش‌آموزان به این اردوها اعزام شدند.
وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این دو مرحله از اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، افزود: این دانش‌آموزان در پایه دوم دبیرستان اشتغال به تحصیل دارند.
ذوالقدر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از برنامه‌های برگزار شده توسط آموزش و پرورش شهرستان قیدار از آغاز سال جاری یادآور شد: آموزش و پرورش شهرستان خدابنده برنامه‌های مختلفی را برای اجرا و برگزاری در طول دهه فجر در نظر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه در روز نخست از دهه فجر همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس قیدار نواخته می‌شود، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه آثار شهدا و ایثارگران نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در طول دهه فجر در شهرستان قیدار برگزار می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابندهگلباران مزار شهدا را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش شهرستان قیدار عنوان کرد و افزود: برگزاری گفتمان‌های سیاسی و اجتماعی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش شهرستان قیدار در طول دهه فجر است.
وی تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) با حضور مسئولان را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان قیدار عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقات قرآن نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده مسئولان آموزش و پرورش شهرستان قیدار برای اجرا در طول دهه فجر است.
ذوالقدر برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای دانش آموزان را از برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان قیدار در طول دهه فجر اعلام کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقه انشا نویسی با موضوع دهه فجر از دیگر برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش شهرستان قیدار در ایام دهه فجر است.
وی اذعان داشت: به 12 نفر از افرادی که در مسابقه انشا نویسی شرکت می‌کنند، جوایزی اهدا می‌شود.
مدیر آموزش و  پرورش شهرستان خدابنده تجلیل از 102 رتبه فرهنگی و قرآنی، برگزاری مسابقات فوتسال، برگزاری جنگ شادی با حضور فرزانگان و پیشتازان را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش شهرستان قیدار در طول دهه فجر عنوان کرد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول