اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اعزام دانش‌آموزان دختر چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از اعزام دختران دانش‌آموز مقطع دوم دبیرستان این استان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.

اعزام دانش‌آموزان دختر چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: اعزام بیش از 7 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان این استان در قالب 18 کاروان از هشتم بهمن‌ماه سال جاری آغاز و تا نیمه اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این برنامه که در قالب طرح اعزام کاروان‌های راهیان نور اجرا می‌شود، دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، بستان، سوسنگرد، هویزه، طلائیه و مسجد جامع خرمشهر بازدید می‌کنند.
محمدسلیمانی تصریح کرد: جمعی از علما، فرماندهان، راویان نور، مداحان، خبرنگاران افتخاری بسیج و نویسندگان اهل قلم دانش‌‍آموزان را در این سفر معنوی همراهی کرده و به جانفشانی، رشادت، شهادت طلبی، ولایتمداری و شجاعت رزمندگان اسلام را برای آنان تشریح خواهند کرد.
وی افزود: در مرحله نخست این طرح، پیش از این نیز بیش از 6 هزار دانش آموز پسر مقطع دوم دبیرستان در سراسر این استان برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به کربلای خوزستان اعزام شدند.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مراحل مختلف اعزام، بازدید و اجرای برنامه‌ها در این سفر معنوی به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات این سپاه مستند تهیه و تقدیم شرکت‌کنندگان می‌شود.
وی فضاسازی فرهنگی به منظور ایجاد جو غالب مذهبی در جامعه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور اعلام کرد و گفت: تقویت غیرت ایرانی نسبت به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، فراهم شدن فضایی برای الهام‌گیری از رشادت‌ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر اهداف و چشم‌اندازهای بلند اردوهای راهیان نور است.
محمدسلیمانی در ادامه حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور را به عنوان نقطه عطفی برای واکاوی حماسه بی‌بدیل دفاع مقدس یاد کرد و عنوان داشت: تقویت راهیان نور موجب تعالی بخشی اجتماعی می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس ملت ایران اسلامی یک حماسه‌ای ملی است، تصریح کرد: اگر حضور ملت در صحنه جبهه‌های دفاع نبود قطعا این پیروزی‌ها و این عزت و بزرگی برای ملت ایران محقق نمی‌شد.
محمدسلیمانی راهیان‌نور را حلقه اتصال نسل امروز با رشادت‌ها‌ی رزمندگان دفاع مقدس برشمرد و اضافه کرد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس منبع عظیم آثار ارزشمند برای جمهوری اسلامی است و بهره‌برداری از این ذخیره الهی کشور را در مسیر رشد و پیشرفت قرار می‌دهد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول