اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی مطرح کرد

اعزام دانش‌آموزان دختر خراسان شمالی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان این استان اواخر هفته جاری به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند.

اعزام دانش‌آموزان دختر خراسان شمالی به اردوهای راهیان نور
محمد وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه اعزام این دانش‌آموزان در قالب درس آمادگی دفاعی انجام می‌شود، افزود: در این راستا اعزام 4 هزار و 500 دانش‌آموز و فرهنگی به سرزمین‌های سابق عملیاتی برنامه‌ریزی شده است.
وی زمان اعزام نخستین کاروان دانش‌آموزی دختر پایه دوم دبیرستان خراسان شمالی به این مناطق را ششم بهمن ذکر کرد و گفت: اعزام دانش‌آموزان دختر تا 17 اسفند امسال ادامه خواهد داشت.
وحیدی همچنین از اعزام 5 هزار و 450 دانش‌آموز پایه دوم دبیرستان پسر خراسان شمالی به همراه اولیای دبیرستان‌ها به اردوهای راهیان نور خبر داد.
وی با اشاره به اینکه اعزام این تعداد از دانش‌آموزان از اواخر مهر امسال آغاز شده بود، تصریح کرد: این تعداد دانش‌آموز طی سه ماه به این مناطق اعزام شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با قدردانی از سپاه جوادالائمه (ع) استان و سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها گفت: تمامی این اعزام‌ها بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای انجام و دانش‌آموزان پس از فرا گرفتن آموزش‌ها و بازدید از این مناطق به استان باز گشتند.
وی برگزاری اردوهای راهیان نور را یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای آشنایی جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع جانانه از کیان اسلامی برشمرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان با اجرای این برنامه در مقابل تهدیدات نرم دشمنان واکسینه می‌شوند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول