اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک کشاورزی استان زنجان:

76 درصد از متقاضیان تسهیلات کشاورزی مهارت ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک کشاورزی استان زنجان گفت: 76 درصد از متقاضیان تسهیلات کشاورزی معرفی شده به بانک کشاورزی مهارت ندارند.

76 درصد از متقاضیان تسهیلات کشاورزی مهارت ندارند

بهزاد نیکخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در مقطع قبلی تعداد پرونده‌های متقاضی تسهیلات کشاورزی به بانک کشاورزی استان زنجان یک هزار و 814 مورد بود، که در حال حاضر این تعداد به 2 هزار و 275 پرونده رسیده است.

وی ادامه داد: در مقطع فعلی تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها در بخش تسهیلات کشاورزی 461 مورد افزایش یافته است.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در مقطع قبلی تعداد پرونده‌های پذیرفته شده در بانک کشاورزی استان زنجان یک هزار و 341 مورد بود، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد این پرونده‌ها به یک هزار و 645 مورد رسیده است.

وی همچنین یادآور شد: از مجموع تعداد پرونده‌هایی که در بانک کشاورزی پذیرفته شده است، بیشترین پرونده مربوط به شهرستان خدابنده و در رتبه دوم مربوط به شهرستان طارم است، که این امر نشان از ظرفیت‌های کشاورزی در این دو شهرستان دارد.

نیکخواه همچنین تصریح کرد: کمترین تعداد پرونده‌های پذیرش شده در بخش تسهیلات کشاورزی نیز مربوط به شهرستان خرم‌دره است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبلغ پرداختی در بخش کشاورزی به متقاضیان اضافه کرد: در بحث مبلغ پرداختی خدابنده رتبه نخست، زنجان دوم و شهرستان ابهر نیز رتبه سوم را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل بانک کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: آمار مذکور نشان می‌دهد که ارزش ریالی طرح‌های کشاورزی در شهرستان‌های بزرگ استان بیشتر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نبود مهارت کافی در متقاضیان تسهیلات کشاورزی افزود: 76 درصد از معرفی‌شدگان تسهیلات کشاورزی به بانک فاقد مهارت در رشته تقاضاشده هستند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول