اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 120 میلیون تومانی

دفتر پست بخش دیشموک افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته پست دفتر پستی بخش دیشموک افتتاح می‌شود و در این هفته رسما مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

دفتر پست بخش دیشموک افتتاح می‌شود

مهران رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گسترش دفاتر پستی را در جای جای استان یکی از راهکارهای تسهیل ارتباطات مردم و گسترش خدمات پستی خواند و اظهار کرد: از اواخر سال 90 تأسیس دفتر پستی بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه کلنگ خورد که امروز شاهد تکمیل شدن آن هستیم.

وی با بیان اینکه برای گسترش خدمات پستی در مناطق مختلف استان ساخت این دفتر در دستور کار قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: پیمانکار این پروژه نیز توانست فعالیت ساخت این پروژه را در کمتر از یکسال انجام دهد و در اردیبهشت 91 آن را به اتمام برساند.

رستمی خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که در زمینی به مساحت 612 مترمربع و زیربنای 184 مترمربع احداث شده است.

مدیر روابط عمومی پست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر دیشموک 90 کیلومتر از شهرستان کهگیلویه فاصله دارد مردم این بخش برای ارسال محموله‌های پستی خود مشکلات زیادی داشتند که امید است با افتتاح این دفتر به تمام معضلات پستی مردم دیشموک پایان دهیم.

رستمی با بیان اینکه دفتر پستی دیشموک چهارشنبه 12 مهر ماه توسط مدیرکل پست استان افتتاح می‌شود، بیان کرد: پست استان بر این رویکرد است که خدمات پستی را در تمام نقاط استان گسترش دهد.

وی با اشاره به 17 مهر ماه روز جهانی پست افزود: هفته‌ای که پیش رو داریم به دلیل اهمیت ارتباط و پست به نام پست نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول