اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان شهرستان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد.

پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان شهرستان زنجان

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمک هزینه‌های مذکور در قالب کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج و در شش ماهه نخست سال جاری به مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 61 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان پرداخت شده است، اضافه کرد: مبلغ هزینه شده برای پرداخت این کمک هزینه‌ها 610 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان همچنین با اشاره به پرداخت 12 مورد هدیه ازدواج به مددجویان این نهاد اضافه کرد: همچنین برای این هدایا نیز مبلغ 24 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهدای دو جهیزیه موردی به افراد نیازمند افزود: مبلغ پرداختی در این زمینه نیز 6 میلیون ریال بوده است.

نجفی همچنین با اشاره به اهدای دو مورد کمک هزینه ازدواج در قالب طرح کوثر افزود: در این زمینه نیز مبلغ 10 میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع در شش ماهه نخست سال جاری 77 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان از تسهیلات ازدواج این نهاد که شامل پرداخت کمک هزینه ازدواج بود، بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به سایر خدمات ارائه شده به مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای مددجویان از جمله اقداماتی است که توسط کمیته امداد شهرستان زنجان انجام شده است.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط این نهاد در مباحث فرهنگی، آموزشی، اشتغالزایی، اعتقادی و دینی بوده است.

نجفی همچنین اجرای طرح‌های اشتغالزایی را نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان زنجان در توانمندسازی مددجویان این نهاد عنوان کرد و افزود: این امر به منظور خودکفایی و توانمندسازی مددجویان این نهاد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول