اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی:

مددجویان تا مهلت مقرر شده مسکن خود را تحویل می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: مسکن مددجویان زیرپوشش بهزیستی تا مهلت دو ماهه مقرر شده توسط دولت تحویل داده می‌شود.

مددجویان تا مهلت مقرر شده مسکن خود را تحویل می‌گیرند

علی صادقی امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به روند کار و پیشرفت صورت گرفته در امر ساخت و ساز برای مددجویان بهزیستی که در اثر زلزله خانه‌هایشان تخریب شده، پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلتی که دولت مقرر کرده، مسکن این اقشار تحویل داده شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی افزود: مسکن مددجویان بهزیستی جزو نخستین واحدهای تحویلی در مناطق زلزله‌زده خواهد بود.

وی با اشاره به دستور صادر شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: براساس این دستور پیمانکاران باید ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی در تمام مناطق و روستاهای زلزله‌زده را در اولویت ساخت و ساز خود قرار دهند.

صادقی تاکید کرد: دو هزار واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در زلزله اخیر آذربایجان‌شرقی تخریب شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: از این تعداد هزار و 100 واحد در مناطق روستایی و بقیه در مناطق شهری دچار تخریب شده‌اند.

وی تصریح کرد: مردادماه سال‌جاری بود که زلزله در آذربایجان‌شرقی ایران را داغدار کرد، زلزله‌ای که باعث خسارت‌های مالی و جانی شد.

صادقی افزود: پس از وقوع زلزله تمام سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی بسیج شدند تا کمک آنها آلامی باشد بر دردهای زلزله‌زدگان، عده‌ای تامین غذا، بهداشت و آب آشامیدنی را بر عهده گرفتند و عده‌ای دیگر عملیات عمرانی و ساخت مسکن، مدرسه و بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول