اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

1000 واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از فراخوان انبوه‌سازان و پیمانکاران ذی‌صلاح برای ساخت یک‌هزار واحد مسکن ویژه مددجویان بهزیستی خبر داد.

1000 واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی، مسعود سفیدگران اظهار کرد: در راستای تأمین مسکن اقشار کم درآمد و مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی و طی هماهنگی بین اداره کل راه و شهرسازی استان و سازمان بهزیستی استان مقرر شده که این واحدهای مسکونی با متراژ کوچکتری نسبت به سایر واحدها در شهرهای استان ساخته شود.

وی تصریح کرد: با توجه به قیمت تمام شده واحدهای مسکونی بر مبنای متراژ از یک سو و از سویی دیگر توان مالی قشر هدف بنا بر آن است تا قیمت تمام شده این واحدها به گونه‌ای باشد که با احتساب مبلغ 250 میلیون ریال وام ساخت و آورده متقاضیان در قالب یارانه‌ها و کمک‌های بهزیستی واحد مسکونی تحویل متقاضیان شود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی اظهار کرد: تاکنون معرفی، ثبت نام و اختصاص واحدهای یک‌هزار و 331 متقاضی مسکن بهزیستی انجام شده است.

خبر دیگری نیز حاکی است، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی در هفته دفاع مقدس از خانواده‌های معزز شهدای گران‌قدر این اداره کل تجلیل کرد.

عطاءالله قادری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: در سایه ایثارگری‌ها و حماسه آفرینی‌های شهدا و ایثارگران ما صاحب فرهنگ بزرگ ایثار و شهادت شده‌ایم.

در این دیدار که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن برگزار شد، از ایثار و فداکاری‌های خانواده‌های این شهیدان بزرگوار با اهدای لوح و هدایایی از سوی مدیر کل راه و شهرسازی استان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول