اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین خبر داد

اختصاص 2 میلیارد ریال به مقاوم‌سازی منازل مددجویان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین از اختصاص و هزینه‌کرد نزدیک به 2 میلیارد ریال به بهسازی و مقاوم‌سازی منازل 650 خانوار مددجوی روستایی این شهرستان از سال گذشته تاکنون خبر داد.

اختصاص 2 میلیارد ریال به مقاوم‌سازی منازل مددجویان

محمد بهزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: با توجه به این مهم که مسکن برخی از مددجویان روستایی در گذشته با ایمنی پایین احداث شده، نیازمند بهسازی و مقاوم‌سازی است.

وی با بیان اینکه هر ساله برای پیشگیری از وقوع حوادث ناخوشایند، توسط کمیته امداد امام خمینی خانه‌های مددجویان روستایی بهسازی و مقاوم‌سازی می‌شود ادامه داد: از سال 90 تا کنون نزدیک به 2 میلیارد ریال به منظور بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مددجویان روستایی هزینه شده که از ابتدای شروع این برنامه در شهرستان قیروکارزین تاکنون مسکن 650 خانوار روستایی مقاوم‌سازی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین در ادامه با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی این اداره بیان داشت: در راستای دستیابی به اهداف تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی 2 هزار و 550 مورد نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی توسط واحد خودکفایی و اشتغال کمیته امداد قیروکارزین صورت گرفته است.

بهزادی ادامه داد: نظارت فنی کمیته امداد شهرستان قیروکارزین بر این طرح‌های اشتغال‌زایی، از مهم‌ترین و مؤثرترین عوامل در اجرای موفق این طرح‌ها است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمیته امداد با بهره‌گیری از توان تخصصی ناظران فنی اقدام به نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی کرده است، افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و انجام مشاوره‌های شغلی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نقش تاثیرگذاری در تامین اهداف طرح‌های کوچک و زودبازده اجرایی از سوی این نهاد داشته است.

وی در پایان تصریح کرد: نظارت‌های به موقع و مستمر بر طرح‌های اشتغال‌زایی ضمن پایداری طرح‌های اجرایی، از هدر رفتن سرمایه‌ها جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول