اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال تاکید کرد

حفظ بنیان خانواده با ایجاد فضای رقابت سالم

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال گفت: تقویت و حفظ بنیان خانواده با ایجاد فضای رقابت سالم و توجه ویژه به بانوان امکان‌پذیر است.

حفظ بنیان خانواده با ایجاد فضای رقابت سالم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در نشست تخصصی آسیب‌های اجتماعی حوزه‌های بانوان خلخال، تقویت حضور زنان در عرصه‌های مختلف، ایجاد مشاغل ویژه در شهرستان، توجه ویژه زنان شاغل در ادارات و ایجاد فرصت‌های برابر برای زنان سرپرست خانوار خواستار شد.

وی بر حضور گرم خواهران و بانوان در مراسم‌های دینی و مذهبی و تعامل با ارگان‌های دولتی و نهادها تاکید کرد.

در این نشست مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری خلخال  از ساماندهی پنج گروه با زیر مجموعه‌های مشخص در گردآوری آسیب‌های بین بانوان خبر داد.

نسرین موسوی خاطرنشان کرد: این گروه به ترتیب  در گروه اول آسیب‌های طلاق، ازدواج در سنین پایین،ازدواج‌های ناموفق، در گروه دوم آسیب‌های مذهبی و تربیتی، تربیت فرزندان و مراسم‌های مذهبی، در گروه سوم  آسیب‌های اقتصادی و اشتغال بانوان و مسائل مربوط به بانوان شاغل در مجموعه‌ها در گروه چهارم آسیب‌های روانی، خشونت، خودکشی و سرقت و آخرین گروه نیز آسیب‌های نوپدید از جمله اینترنت و ماهواره و تلفن می‌باشد  که از شش ماه پیش فعال شده و با حمایت و پشتیبانی کمیته اصلی در راستای هدف اصلی که گردآوری آسیب‌های اجتماعی بین بانوان بوده که این کار گروه با سرعت تمامی موانع و مشکلات حوزه معضلات بانوان را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین با حضور جمعی از کارشناسان بهزیستی شهرستان‌های نیر، نمین، اردبیل، سرعین، کوثر و خلخال و مدیریت اعتیاد استان اولین کارگاه آموزشی تسهیل‌گری پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد برگزار شد.

در این همایش ابوالفضل کبیری مسئول اعتیاد استان هدف از این همایش را تسهیل در آموزش پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد و افزود: کارشناسان باید پیشگیری در حوزه مسائل اعتیاد را در  اولویت قرار دهند.

این کارگاه آموزشی که به مدت یک روز در شهرستان خلخال در حال برگزاری است محورهای مختلف پیشگیری از اعتیاد و راهکار لازم در جهت تسهیل‌گری پیشگیری اجتماع محور از اعتیاد برای حاضرین در کارگاه آموزشی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول