اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خلخال:

کاهش انحرافات در جامعه در گرو تعامل خانواده با فرزندان است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: برای رسیدن به نقطه اعتلای جامعه و کاهش انحرافات اخلاقی تقویت ارتباط خانواده‌ها با فرزندان ضروری به نظر می‌رسد.

کاهش انحرافات در جامعه در گرو تعامل خانواده با فرزندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین بهمنی صبح امروز در نشست مهر که با هدف آشنایی دانش‌آموزان دختر با معضلات و مشکلات فضای جامعه در خلخال برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان باید با اولیای مدرسه و پدر و مادر و اعضای خانواده دوست و صمیمی بوده و مشکلات خود را با خانواده خود و با اولیای مدرسه در میان بگذارند.

بهمنی افزود: در فضای امروز جامعه دشمنان با نفوذ ابزارهای مختلف دریافت از ماهواره و سایر معضلات در صدد آسیب رساندن به فضای صمیمی خانواده هستند که باید خانواده‌ها و دانش‌آموزان با تعامل و همدلی با هم در صدد مقابله با این مشکل برآیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار استفاده صحیح دانش‌آموزان از تلفن همراه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: بیشترین مزاحمت‌ها که منجر به برخی از مشکلات در جامعه می‌شود مربوط به تلفن همراه است که باید خانواده‌ها در این زمینه مراقب فرزندان خود باشند.

بهمنی در ادامه تلاش عوامل نیروی انتظامی شهرستان خلخال در راستای ایجاد آرمش و امنیت فضای بیرون از مدرسه برای دانش‌آموزان دختر را یادآور شد.

وی همکاری عوامل انتظامی با آموزش و پرورش شهرستان را خاطرنشان کرد و افزود: دانش‌آموزان پلیس و همکار نیروی انتظامی هستند و می‌توانند هر‌ گونه مشکلات خود را با ارجاع به مدیر مدرسه و مربیان خود در میان گذاشته و مشاوران تربیتی مدرسه نیز باید در این زمینه کمک حال و راهنمای دانش‌آموزان در مواجهه با مشکلات باشند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول