اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

95 درصد مجرمان از کانون گرم خانواده برخوردار نیستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تجزیه و تحلیل نشان می‌دهد که بیش از 95 درصد مجرمان که در جرائم اجتماعی، مسلحانه و عادی شرکت دارند از وجود کانون گرم تربیتی خانواده برخوردار نیستند.

95 درصد مجرمان از کانون گرم خانواده برخوردار نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین چناریان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع مردم کرمان در مسجد برخورداری اظهار داشت: نیروی انتظامی و پلیس در کنار سایر سازمان‌ها و مردم یک واحد اجتماعی مشترک را تشکیل می‌دهند.

وی بیان داشت: اگر می‌خواهیم امنیت اجتماعی پایدار در جامعه داشته باشیم، این امر باید در یک کارکرد اجتماعی فرهنگی تحقق یابد و نگاه نیروی انتظامی برای امنیت مردم مشارکتی، فرهنگی و اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: اگر موفق شویم که با حضور مردم حوزه امنیتی به ویژه در بحث اجتماعی را توسعه دهیم، این بخش ماندگار است.

چناریان با بیان اینکه از اصلی‌ترین نگرانی‌های مردم بحث امنیت اجتماعی فرزندانشان است، تصریح کرد: تمام تلاش ما نیز برای رفع این نگرانی‌ها است.

وی عنوان کرد: از دیگر دغدغه‌های خانواده‌ها پدیده مواد مخدر و فضای مجازی است، در حال حاضر انواع سی‌دی‌ها در دسترس وجود دارد.

چناریان گفت: تجزیه و تحلیل از مجرمان نشان می‌دهد که بیش از 95 درصد آنها که در جرائم اجتماعی، مسلحانه و عادی شرکت دارند از وجود کانون گرم تربیتی خانواده برخوردار نیستند.

وی ابراز داشت: دشمن به این نتیجه رسیده است که دو عامل انتظار و ارتباط خانوادگی در شیعیان وجود دارد که تا زمان پایبندی به آنها تسلط بر آنها مشکل است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: وجود کانون گرم خانواده و نظارت بر رفتارهای فرزندان از مواردی است که در راه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باید به آن توجه داشت.

چناریان خاطرنشان کرد: دشمن با وجود اینکه نتوانست در نبرد هشت سال دفاع مقدس بر جمهوری اسلامی ایران تسلط پیدا کند و حتی در تحریم‌های اقتصادی نسبت به ایران راه به جایی نبرد، برای رسیدن به مقاصد خود به نبرد هوشمند روی آورده است و در این زمینه از تمام ابزارها استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: در نبرد هوشمند استکبار مدت 22 سال است که از راه‌های مختلف وارد شده است و در این زمینه با راه انداختن بیش از 70 شبکه گسترده ماهواره‌ای و پخش انواع فیلم‌های ضد ارزشی سعی می‌کند در مسائل اجتماعی و فرهنگی ما رسوخ پیدا کند و با غفلت ما در این زمینه توانسته است، فعالیت‌هایی داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ترویج پوچ‌گرایی، خشونت، دور کردن جوانان از اعتقادات و بی‌بندوباری را از اهداف این شبکه‌ها دانست و گفت: با سهل‌انگاری خانواده‌ها و استفاده نادرست از این رسانه‌ها موجب شده که کانون گرم خانواده از هم بپاشد و پوچ‌گرایی در بین جوانان رواج پیدا کند.

چناریان خاطرنشان کرد: وضعیت امنیتی مطلوبی در استان کرمان وجود دارد و دغدغه‌ای در حوزه جرائم جنایی و امنیتی در این خطه نیست.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول