اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تدبیر و مدیریت آموزش و پرورش اصفهان

احتمال کشوری‌شدن طرح کتاب الکترونیک وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طرح کتاب الکترونیک به صورت پایلوت در اصفهان اجرا شده است و احتمال کشوری‌شدن این طرح با تدبیر و مدیریت آموزش و پرورش اصفهان وجود دارد.

احتمال کشوری‌شدن طرح کتاب الکترونیک وجود دارد

حمیدرضا مؤتمر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌های الکترونیک به دانش‌آموزان از محور‌ها و برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید طرح کتاب الکترونیک برای 150هزار دانش‌آموز و معلم اصفهانی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کیف و کتاب الکترونیک یک طرح کشوری نیست و این طرح به صورت آزمایشی تنها در استان اصفهان اجرا شده است، ادامه داد: اجرای این طرح‌ها نتایج مناسبی را برای رشد و ارتقای سطح عملی دانش‌آموزان دارد.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اجرای طرح کتاب الکترونیک برای نخستین بار در استان در سال تحصیلی گذشته اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر رشد و مدیریت این طرح در کشور به استان اصفهان واگذار شده است.

وی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی گذشته 146 هزار دانش‌آموز و حدود 10 هزار معلم در سطح استان زیرپوشش این طرح قرار گرفتند، اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید نیز طرح کتاب الکترونیک برای 100 درصد دانش‌آموزان استان اجرا می‌شود.

مؤتمر تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود که طرح کتاب الکترونیک با تدبیر و مدیریت آموزش و پرورش استان به یک طرح کشوری تبدیل شود.

وی به ضرورت کشوری‌شدن طرح‌های الکترونیک در سطح مدارس و در میان تمام دانش‌آموزان موجود در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان باید به سوی استفاده از آموزش‌های الکترونیکی هدایت شوند و برای اجرای طرح کیف و کتاب الکترونیک هزینه‌ای از دانش‌آموزان دریافت نمی‌شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول