اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

تقاطع غیر‌هم‌سطح شهربابک به بهره‌برداری می‌رسد‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهربابک گفت: تقاطع غیر‌همسطح بهشت زهرای شهربابک تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

تقاطع غیر‌هم‌سطح شهربابک به بهره‌برداری می‌رسد‌

محمد حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: تقاطع غیر‌هم‌سطح بهشت زهرای شهربابک تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی ابراز داشت: نقاط حادثه‌خیز جاده‌های شهرستان نیز قبلا با همکاری فرماندهی ‌پلیس‌راه شهرستان شناسایی و اغلب با نصب علائم و چراغ راهنمایی و بازتاب رفع شده‌اند.

وی بیان داشت: بعضی نقاط نیز با احداث تقاطع غیر‌هم‌سطح مانند سه‌راهی بهشت زهرا که در حال احداث است در آینده و بعضی از نقاط نیز با احداث باندهای دوم و حذف برخورد‌های روبه‌روی وسایل نقلیه رفع می‌شوند.

حسینی افزود: ‌در سه‌راهی میمند‌ اخیرا تابلوهای زیادی در محل نصب شده و تقاطع از هر طرف دارای تابلوهای هشدار دهنده، چراغ چشمک زن و بازتاب ایمنی است و از سمت میمند دارای شیار‌های ایمنی لرزاننده است که با احداث باند دوم این نقطه حادثه‌خیز نیز رفع می‌شود.

وی در رابطه با برخی از راه‌های روستایی شهرستان گفت: در بخش راه‌های روستایی جاده روستایی هرناشک به طول حدود چهار کیلومتر تا مرحله آسفالت پیشرفت فیزیکی دارد و از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهربابک ابراز داشت: ‌راه روستایی بادمستان – سروشک به طول شش کیلومتر عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی آن به پایان رسیده‌ و اکنون در مرحله احداث پل‌ها و آب‌نماها است.

وی گفت: جاده روستایی مسینان – دغندر نیز عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی به پایان رسیده و ‌اکنون در مرحله احداث پل‌ها و آب‌نماها است، محور روستایی کرم قطعه اول به طول شش کیلومتر تا مرحله آسفالت پیشرفت فیزیکی دارد و اکنون در مرحله قیرپاشی است.

حسینی در مورد محور شهربابک - انار ابراز داشت: پروژه‌های راهسازی در دو قطعه در باند دوم محور شهربابک انار توسط ‌شرکت‌های تنگه زاغ و جهاد نصر کرمان در حال اجرا است که با پیشرفت فیزیکی مطلوبی همراه است.

وی ابراز داشت: از 44.5 کیلومتر مورد پیمان جهاد نصر 37 کیلومتر تا‌کنون آسفالت شده و زیر بهره‌برداری قرار گرفته‌ و 7.5 کیلومتر آن باقی مانده که شامل خاک‌برداری و خاک‌ریزی و لایه‌ها روسازی می‌شود.

حسینی تصریح کرد: تمام عملیات زیر نظارت مقیم مهندسان مشاور پاسیلوو و کنترل کیفی توسط آزمایشگاه مکانیک خاک است ‌که‌ تا اواسط پاییز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: از 44 کیلومتر مورد پیمان شرکت تنگه زاغ، 16 کیلومتر تا‌کنون آسفالت شده و زیر بهره‌برداری قرار گرفته ‌و 7.5 کیلومتر آن شامل خاک‌برداری، خاک‌ریزی و لایه‌های روسازی باقی مانده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول