اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کرمان خبر داد

احداث تقاطع غیرهم‌سطح گره‌گشای ترافیک شرق کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان کرمان گفت: احداث تقاطع غیرهم‌سطح گره‌گشای ترافیک منطقه شرق شهر کرمان است.

احداث تقاطع غیرهم‌سطح گره‌گشای ترافیک شرق کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یوسف نجفی ظهر امروز در حاشیه برگزاری تور خبری شهرداری کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منطقه شرق کرمان یکی از نقاط حادثه‌خیز این شهر است.

وی عنوان کرد: حدود سه ماه قبل بر اثر برخورد دو خودرو در منطقه شرق شهر کرمان در ساعت پنج صبح پنج نفر مجروح شدند که یک نفر از این افراد در بیمارستان فوت کرد.

نجفی با اشاره به اینکه منطقه شرق شهر کرمان در کمربندی شرقی واقع شده است، ابراز داشت: خودروهایی که از این کمربندی عبور می‌کنند به طور معمول مسافر و با این محدوده ناآشنا هستند و بی‌توجهی به چراغ قرمز موجب بروز حوادث ناگوار می‌شود.

وی اجرای طرح تقاطع غیرهم‌سطح در منطقه شرق شهر کرمان را ضروری دانست و ابراز داشت: این طرح گره‌گشای ترافیک شرق کرمان است و به انضباط ترافیکی شهر کمک می‌کند.

نجفی تصریح کرد: مسیر منطقه شرق کرمان در روزهای پنجشنبه و همچنین مناسبت‌هایی مانند شب‌های قدر قفل می‌شود و ما باید طرح‌های ترافیکی کوتاه مدت را اجرا کنیم، اما با احداث تقاطع غیرهم‌سطح می‌توان گره ترافیکی این محدوده را برطرف کرد.

وی در مورد دوربرگردان محور شرقی کرمان نیز بیان داشت: دوربرگردان‌ها دارای تعریف ویژه‌ای هستند که مسافت آن‌ها نباید از حد مشخصی کمتر باشد.

نجفی خاطرنشان کرد: با احداث تقاطع غیرهم‌سطح در محور شرق کرمان دوربرگردان فعلی برداشته می‌شود و مردم مسیر کوتاه‌تری را طی می‌کنند.

معاون فنی و عمرانی شهردار نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شش تقاطع در بزرگراه شهر کرمان در حال احداث است.

محمدتقی اسلامی با اشاره به احداث تقاطع غیرهم‌سطح در جاده سیدی کرمان ابراز داشت: این تقاطع 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول