اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا یک ماه آینده

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ازندریان به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از پروژه‌های تقاطع غیر همسطح گفت: تا یک ماه آینده عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ازندریان به پایان خواهد رسید.

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ازندریان به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید کمال‌الدین میرجعفریان بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر ملایر و تقاطع غیرهمسطح ازندریان اظهار داشت: ساماندهی تقاطع غیرهمسطح ازندریان از مصوبات سفر وزیر راه و شهرسازی به استان همدان بوده و به عنوان یکی از طرح‌های مهر ماندگار در استان همدان انجام می‌شود.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح ازندریان شامل دو دهانه پل جمعاً 40 متر به انضمام رمپ و لوپ‌های متصل به آن با طراحی روگذر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: این پروژه که از پروژه‌های مصوب طرح مهر ماندگار است در سال جاری شروع شده و با تأمین اعتبار لازم تا یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به مصوبه شورای مسکن و حمل و نقل که با حضور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد، ادامه داد: در این شورا مقرر شد یک میلیارد تومان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و 500 میلیون تومان نیز از محل منابع استانی برای پروژه تأمین اعتبار شود.

میرجعفریان در ادامه سخنانش هدف از اجرای این پروژه را تسهیل در رفت و آمد و کاهش تصادفات جاده‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به تقاطع غیرهمسطح بهاران نیز اظهار داشت: این تقاطع به صورت زیرگذر طراحی شده و با پیشرفت 30 درصد در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اضافه کرد: تقاطع غیر همسطح بهاران اواخر سال 90 شروع شده و در صورت تأمین اعتبار تا پایان دولت دهم به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای تقاطع غیر‌همسطح بهاران نیز سهولت دسترسی به شهرک صنعتی بهاران و ایمن‌سازی تقاطع این شهرک با بزرگراه همدان ـ کرمانشاه است.

میرجعفریان در بازدید از پروژه‌های تعاونی مسکن مهر شاهد شهرستان ملایر بر سرعت هر چه بیشتر در اجرای کار تأکید و عنوان کرد: این تعاونی موظف است هر چه سریع‌‎تر نسبت به نصب پنجره‌ها و اتمام نازک‌کاری اقدام کند.

وی ادامه داد: تعاونی مشاغل آزاد نیز باید هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای دیوارهای حائل با هماهنگی فرمانداری و شهرداری اقدام کند و عملیات روسازی معبر اصلی را در اولویت کار خود قرار دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پایان بر اتمام عملیات نازک‌کاری واحدهایی که در مرحله سفت‌کاری قرار دارند تا پایان آذر ماه امسال تأکید کرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول