اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

تقاطع غیرهمسطح قائمشهر پروژه اولویت‌دار مازندران است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران تقاطع غیرهمسطح سه راه الغدیر قائمشهر را پروژه اولویت‌دار استانداری مازندران اعلام کرد.

تقاطع غیرهمسطح قائمشهر پروژه اولویت‌دار مازندران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، ولی‌الله فرزانه بعدازظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه الغدیر شهرداری قائمشهر با قدردانی از تلاش و همت شهردار و شورای اسلامی شهر قائمشهر اظهار داشت: کارکردن در کشور بسیار سخت و نیازمند همت جدی است.

وی افزود: شهردار جوان و پرانگیزه قائمشهر توانمندی‌های خود را در انجام پروژه‌های عمرانی و شهری به خوبی اثبات کرد برهمین اساس قول می‌دهم که این پروژه از پروژه‌های اولویت‌دار استانداری مازندران قرار گیرد تا این جوان با روحیه که از هماهنگی و همکاری شورای شهر قائمشهر نیز بهره مند است بتواند در زمان مقرر عملیات اجرایی پروژه را به پایان برساند.  

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس نیز  ایجاد تسهیلات رفت و آمد برای مسافران را هنگام عبور از جاده‌های پرترافیک شمال کشور را حسن مدیریت شهری دانست و افزود: ترافیک شهری در مازندران چندان مورد توجه قرار نگرفت ولی در سه سال اخیر از سوی مدیریت شهری قائمشهر قدم‌های خوبی برداشته شد.

کمال علیپور با اشاره به کریدور بودن قائمشهر به علت قرارگرفتن در مسیر ترانزیتی اذعان داشت: تقاطع غیرهمسطح الغدیر قائمشهر پروژه‌ای ملی و فرامنطقه‌ای است که باید برای انجام عملیات اجرایی آن اعتبارات به موقع تخصیص داده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس وجود راه آهن را یک فرصت در کشورها ذکر کرد و بیان داشت: راه آهن برای شهر ما به علت ایجاد فاصله طبقاتی و ترافیک به یک تهدید تبدیل شده است.

وی ساخت زیرگذرها در مسیر راه آهن را برای رفع مشکلات شهری مهم اعلام کرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول