اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری رودهن:

تقاطع غیرهمسطح "مشاء" پیشرفت 90 درصدی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری بومهن ـ رودهن از پیشرفت 90 درصدی پروژه راه‏سازی زیرگذر غیرهمسطح "مشاء" خبر داد.

تقاطع غیرهمسطح "مشاء" پیشرفت 90 درصدی دارد

داریوش حسینی در حاشیه نخستین نشست کمیته برنامه‏ریزی رودهن که با حضور امام جمعه شهرهای رودهن، پردیس، بومهن و آبعلی، معاون برنامه‏ریزی فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن و سایر مسئولان رودهن برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این طرح مهم مراحل پایانی خود را پشت ‏سر می‏گذارد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل موجود در راه تکمیل این طرح، وجود معارضان است که در صورت رفع این مانع، این طرح ظرف مدت کوتاهی آماده بهره‏برداری می‏شود.

حسینی اضافه کرد: وجود برخی تیرهای برق نیز در مسیر مشکل‏ساز شده و مجموعه راه و ترابری رودهن-بومهن حاضر به پرداخت هزینه‏های جابه‏جایی آن به اداره برق است.

رئیس اداره راه و ترابری بومهن ـ رودهن افزود: اتمام امور عملیاتی این طرح، عبور و مرور در تقاطع غیرهمسطح "مشاء" دماوند تسهیل می‏شود.

*اجرای روکش آسفالت محور هراز

رئیس اداره راه و ترابری بومهن ـ رودهن از اجرای طرح روکش آسفالت و بهسازی محور مواصلاتی هراز خبر داد.

وی ادامه داد: 2 هزار و 700 متر باقی‏مانده از طول مسیر این پروژه بر اساس زمان‏بندی اعلامی از سوی پیمانکار مجری طرح در آینده‏ای نزدیک به بهره‏برداری می‏رسد.

رئیس اداره راه و ترابری بومهن-رودهن همچنین از آمادگی این نهاد برای ارائه خدماتی شایسته به هموطنان با آغاز تعطیلات پنج روزه خبر داد.

حسینی ادامه داد: علاوه بر این، موج دوم سفرهای تابستانی با پایان یافتن ایام ماه مبارک رمضان آغاز می‏شود.

وی اضافه کرد: با توجه به این دو مبحث مهم، همه امکانات و توان انسانی و سخت‏افزاری مجموعه اداره راه و ترابری بومهن-رودهن بر ارائه بهترین خدمات به مردم معطوف می‏شود.

رئیس اداره راه و ترابری بومهن ـ رودهن افزود: امیدوارم در سایه تلاش ماموران این نهاد و سایر دستگاه‏های خدماتی خاطراتی خوش برای مردم در این سفرهای تابستانی به جا بماند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول