اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال 95 صورت می‌گیرد

ساخت 20 تقاطع غیرهمسطح دیگر در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: 20 تقاطع غیرهمسطح دیگر تا سال 95 در قزوین ساخته می‌شود.

ساخت 20 تقاطع غیرهمسطح دیگر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین سیدمهدی یدی همدانی با اشاره به اینکه مطالعات جامع حمل و نقل مجموعه شهری قزوین در سه افق، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت صورت گرفته، اظهار کرد: این مطالعات در سه افق کوتاه مدت که تا سال 95، میان مدت که تا سال 1400 و بلند مدت که تا سال 1410 به طور می‌انجامد، در نظر گرفته شده و فرآیند پیش‌بینی پروژه‌ها به گونه‌ای است که تا سال 1410 در بحث زیر ساخت‌های حمل و نقل و توسعه حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و افزایش ایمنی ترافیک در قزوین، شاهد روند تکاملی باشیم.

وی سال پایه این مطالعات را سال 90 عنوان و بیان کرد: بر این اساس در این سال، احداث پل روگذر در چهارراه نادری و عمران، طرح‌های تغییر جهت در معابر و طرح‌های اصلاح هندسی اجرا شده، در نظر گرفته شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در ادامه به افق کوتاه مدت این مطالعات اشاره کرد و افزود: در افق کوتاه مدت در مجموع 12 معبر جدید به طول تقریبی 17 کیلومتر، دو کیلومتر تعریض معبر و 20 تقاطع غیرهمسطح پیش‌بینی شده که به تدریج از سال 91 تا 95 توسط شهرداری طراحی و اجرا می‌شود.

همدانی در خصوص طرح‌های میان مدت این مطالعات نیز اظهار کرد: هفت معبر جدید و شش معبر جدید تعریض در مجموع به طول 24 کیلومتر و همچنین 12 تقاطع غیرهمسطح در طرح‌های این افق پیش‌بینی شده که از سال 1396 تا 1400 توسط شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین احداث دو معبر جدید به طول 12 کیلومتر و 12 تقاطع غیر هم‌سطح را از طرح‌های پیش‌بینی شده در افق بلند مدت مطالعات جامع حمل و نقل شهری قزوین عنوان کرد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول