اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 69

20 کودک و نوجوان داور جشنواره تئاتر می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: 10 کودک و 10 نوجوان برای داوری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزیده شدند.

20 کودک و نوجوان داور جشنواره تئاتر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هادی فیض‌منش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان سن سیار تئاتر که بر روی خودرویی نصب شده است در سطح استان همدان حرکت می‌کند و نمایش‌هایی را برای کودکان و نوجوانان روستاها و بخش‌ها اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه در جشنواره نوزدهم ورک‌شاپ نمایش خلاق برگزار می‌شود، افزود: ترسیم طولانی‌ترین نقاشی در تمام شهرستان‌ها، برگزاری جشن بادبادک‌ها، برگزاری ویژه برنامه کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های جنبی در شهرستان‌هاست.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه یک هزار و 500 صندلی روزانه آماده میزبانی از کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنهاست، اذعان کرد: برای اجرای نمایش‌های جشنواره نوزدهم شش سالن در نظر گرفته شده است که از استانداردهای لازم برخوردار است.

وی تصریح کرد: 10 کودک و 10 نوجوان برای داوری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزیده شدند که این داوران از بین 200 کودک و نوجوان و با گذراندن سه روز دوره آموزشی انتخاب شدند.

فیض‌منش از برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در همه سالن‌های نمایش خبر داد و بیان داشت: 5 هزار جلد کتاب کودک و نوجوان به صورت هدیه در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه ماسک کودک و نوجوان نیز برای نخستین بار برگزار می‌شود، یادآور شد: بزرگداشت بهرام شاه‌محمدلو نیز در روزهای جشنواره در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افتتاحیه جشنواره در پنج نقطه شهر همدان اظهار کرد: افتتاحیه امسال با حضور مردم و در بین مردم صورت می‌گیرد و گروه‌های نمایشی ترانه‌های کودکانه و سرودهای شادی را برای بچه‌ها اجرا می‌کنند.

فیض‌منش در خصوص تماشای نمایش خبرنگاران نیز بیان داشت: همه خبرنگاران می‌توانند با تهیه بلیت از دبیرخانه جشنواره نمایش‌های جشنواره را ببینند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول