اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌با حضور 127 شرکت داخلی و خارجی

3 نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در مشهد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ‌پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی ساختمان»، سومین نمایشگاه بین‌المللی «خانه، آشپزخانه، حمام و جکوزی» ‌و سومین نمایشگاه بین‌المللی «درب و پنجره و صنایع وابسته» در مشهد گشایش یافت.

3 نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در مشهد افتتاح شد

به گزارش  خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد سیدی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد عصر امروز در آیین گشایش این نمایشگاه‌ها اظهار داشت: سه نمایشگاه تخصصی در حوزه صنعت ساختمان با حضور 127 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

سیدی در ادامه گفت: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی و رضوی حضور دارند تا جدیدترین تکنولوژی‌های خود را در کنار نمایندگانی از کشورهای آلمان، انگلیس، چین،ژاپن، ایتالیا، مالزی و ترکیه به نمایش گذارند.

وی کاشی، سرامیک و چینی آلات بهداشتی را از جمله زمینه‌های فعالیت شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: شیرآلات ساختمانی، درب و پنجره و صنایع وابسته، خانه، آشپزخانه، حمام و جکوزی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که شرکت کنندگان می‌توانند در فضایی به مساحت 8 هزار مترمربع آنها را ارائه کنند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی ساختمان، سومین نمایشگاه بین‌المللی خانه، آشپزخانه، حمام و جکوزی ‌و سومین نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره و صنایع وابسته، 10 الی 14 مهرماه از ساعت 16 الی 22 پذیرای متخصصان و علاقمندان است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول