اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری اصفهان خبر داد

برگزاری نمایشگاه گذر تاریخ در ادبیات کودک و نوجوان ایران

خبرگزاری فارس: مدیر خانه تجسمی حوزه هنری اصفهان گفت: به مناسبت روز جهانی کودک این مرکز با همکاری انجمن دوستداران ادبیات کودک و نوجوان نمایشگاه گذر تاریخ در ادبیات کودک و نوجوان ایران را برگزار می‌کند.

برگزاری نمایشگاه گذر تاریخ در ادبیات کودک و نوجوان ایران

آزاده کوفی‌گر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه که به معرفی آثار 27 نفر از نظریه پردازان، نویسندگان و تصویرگران تأثیرگذار بر ادبیات کودک و نوجوان پرداخته است تا روز یکشنبه 16 مهرماه در خانه هنرمندان برای بازدید عموم دایر است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کتاب‌های افراد تاثیرگذار بر ادبیات کودک در فروشگاه کتاب ارائه می‌شود، تاکید کرد: از برنامه‌های ویژه جنبی این نمایشگاه برگزاری کارگاه‌های بازی، خلاقیت، کاردستی، قصه گویی، شعرخوانی برای کودکان به مناسبت روز کودک در صبح و بعداز ظهر روز یکشنبه شانزدهم مهرماه است.

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه می‌توان به نشست‌های ویژه با حضور فرهاد

حسن زاده طنزپرداز نوجوانان در روز سه شنبه 11مهرماه و محمدرضا یوسفی نویسنده کودک و نوجوان در روز شنبه 15مهرماه اشاره کرد.

وی ادامه داد: هر دو نویسنده، صبح روزهای اعلام شده برای دانش آموزان کارگاه تقویت توانایی نوشتن و عصر برای اعضای انجمن، دوستداران ادبیات کودک و مربیان کارگاه قصه گویی و کتاب‌خوانی  برگزار می‌کنند.

به گزارش فارس علاقه‌مندان می‌توانند تا 16 مهرماه برای بازدید از نمایشگاه گذر تاریخ در ادبیات کودک و نوجوان ایران از ساعت 9 صبح تا 12 و 16 تا 20 شب ( به جز از ایام تعطیل) به خانه هنرمندان واقع در خیابان آبشار دوم، پارک ایثارگران مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول