اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

نمایشگاه پاییزه همچنان در هندیجان برپاست

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: به‌مناسبت بازگشایی مدارس، نمایشگاه پاییزه از ششم مهرماه کار خود را در این شهرستان آغاز کرده و تا هجدهم همین ماه برپاست.

نمایشگاه پاییزه همچنان در هندیجان برپاست

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به‌ مناسبت بازگشایی مدارس و در راستای تأمین مایحتاج و اقلام مصرفی دانش‌آموزان برای ورود به سال تحصیلی جدید، نمایشگاه پاییزه در این منطقه برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از ششم تا 18 مهرماه پذیرای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها برای تأمین اقلام مصرفی است که امیدواریم مورد استقبال و توجه شهروندان قرار گیرد.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه این نمایشگاه به همت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تدارک دیده شده است، گفت: نمایشگاه مذکور در پارک 18 فروردین برپا بوده و هم‌اکنون پذیرای علاقه‌مندان برای حضور است.

وی همچنین عنوان کرد: اقلام قابل عرضه در این نمایشگاه شامل کیف، کفش، لوازم تحریر، البسه و فرم مدارس دانش‌آموزان است که البته با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول