اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آشنایی دانشجویان با جرایم

راه‌اندازی نمایشگاه نسیم آگاهی در اردبیل

خبرگزاری فارس: با هدف آشنایی دانشجویان با جرایم و آسیب‌های اجتماعی و در اقدامی ابتکاری نمایشگاهی با عنوان نسیم آگاهی در خیابان دانشگاه اردبیل راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی نمایشگاه نسیم آگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، این نمایشگاه به همت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان و با هدف آشنایی دانشجویان با جرایم، آسیب‌ها و تهدیدات اجتماعی در خیابان دانشگاه اردبیل راه‌اندازی و در طی هفته ناجا آماده بازدید عموم شهروندان است.

در این نمایشگاه علاوه بر نمایش فیلم‌های آموزشی و کلیپ، بسته‌هایی نیز شامل کتابچه‌‌های هشداری از طریق پلیس آگاهی تهیه و در اختیار بازدید‌کنندگان قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس آگاهی در مورد میزان استقبال مردم از این نمایشگاه اظهار داشت: علاوه بر فرمانده انتظامی استان و سایر مسئولان پلیس و روسای ادارات، شهروندان به ویژه دانشجویان از این نمایشگاه استقبال خوبی داشتند.

سرهنگ موسی عالیزاده اضافه کرد: در روز گذشته بیش از یک هزار دانشجو اعم از دختر و پسر از این محل بازدید کردند.

وی ادامه داد: با این استقبال گرم پیش‌بینی می‌شود تا اتمام هفته ناجا بسیاری از شهروندان و دانش‌آموزان نیز از این نمایشگاه بازدید و از مطالب و برنامه‌های علمی کشف جرایم آشنا شوند.

این نمایشگاه تا پایان هفته نیروی انتظامی آماده استقبال از شهروندان است.

همچنین کارشناس معاونت اجتماعی ناجا در حاشیه برگزاری نمایشگاه سیار در مدارس اردبیل اظهار داشت: پیشرفت هر جامعه‌ای بستگی به سلامت خانواده‌ها دارد.

سرهنگ فرخ سمرقندی در جمع دانش‌آموزان دبیرستان پروین اعتصامی به حساسیت دوران نوجوانی اشاره کرد و گفت: دوره نوجوانی از دوران حساس و بحرانی بوده و هرگونه تصمیم‌گیری نادرست یا بدون تامل و تفکر در این دوره می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری نسبت به فرد و جامعه داشته باشد.

کارشناس معاونت اجتماعی ناجا در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به پیامدهای منفی استفاده از تلفن‌های همراه و بلوتوث خاطرنشان کرد: هر چند تمامی ابزارهای ارتباطی در ابتدا با هدف خدمت به بشر تولید شده‌اند اما در عمل تبدیل به چاقوی دولبه می‌شوند که سعادت و شقاوت را همزمان با هم به ارمغان می‌آورند.

این مقام انتظامی نقش والدین در تامین آتیه فرزندان را مهم دانست و ابراز داشت: هرچند والدین در تامین آتیه فرزندان نقش بی‌بدیلی دارند ولی شما دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه بایستی والدین را به عنوان مشاور امین به حساب بیاورید زیرا سلامت روح و سعادت دنیوی و اخروی با احترام به والدین تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول