اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

فعالیت 800 واحد صنفی در درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در حال حاضر 800 واحد صنفی مختلف در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 800 واحد صنفی در درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در جمع اصناف درمیان اظهار کرد: اصناف به عنوان معتمدان مردم و قشر تاثیرگذار جامعه با تعامل و همکاری با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و پیشگیری از جرائم می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و به‌کارگیری همه توان در عرصه جنگ نرم تصریح کرد: غرب با به‌کارگیری صدها شبکه ماهواره‌ای و رواج تفکر منحط غربی تمام توان خود را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار می‌گیرد و مقابله با این ناتوی فرهنگی نیازمند عزم جدی نهادهای متولی در کشور است.

فرماندار درمیان با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوی توانمند نظام در مقابله با جنگ نرم دشمنان است، اضافه کرد: حضور هوشمندانه و توأم با بصیرت نیروهای انتظامی در رویارویی با این هجمه می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

براتی رواج بی‌بندوباری، ترویج فرهنگ غربی و مصرف مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی را از شیوه‌های نوین استکبار برای استعمار و استثمار ملت‌ها برشمرد و افزود: فرزندان خدوم ملت در نیروی انتظامی و مرزبانان غیور تأمین‌کنندگان امنیت مرزهای جغرافیایی و حافظان مرزهای فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه پیچیده‌تر شدن شیوه‌های مجرمانه و شگردهای بر‌هم زنندگان امنیت جامعه وظیفه نیروهای امنیتی را سنگین‌تر می‌کند، گفت: نیروی انتظامی از نهادهایی است که با رشد جمعیت و افزایش روابط اجتماعی دامنه فعالیت آن، روز به روز گسترده‌تر و فراگیرتر می‌شود.

فرماندار درمیان با بیان اینکه امنیت از فاکتورهای اساسی و نیازهای ضروری هر فرد و جامعه بوده و پیش‌شرط توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه است، افزود: به برکت تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم شهرستان مرزی درمیان یکی از امن‌ترین نقاط استان و کشور است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول