اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی:

ایجاد طرح بانک اطلاعات مدیریت در کشور باید عملی شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور گفت: با توجه به بحث‌های بسیاری که در حوزه مدیریت وجود دارد، شکل‌گیری بانک اطلاعات مدیریت در سطح کشور باید عملی شود.

ایجاد طرح بانک اطلاعات مدیریت در کشور باید عملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان موسی مهدوی ظهر امروز در جمع مدیران استانی اظهار داشت: بحث تحول نظام اداری از نظام آموزش مدیریت در حال پیگیری و اجرا است که لازم است در کنار آن بانک اطلاعات مدیریت را شکل دهیم، زیرا در اختیار داشتن آمار تعداد مدیران و چگونگی انتصاب آنها مهم است.

این مسئول ادامه داد: تاکنون تعداد 20 هزار نفر در این بانک ثبت‌نام کرده‌اند که 43 نفر آنها از استان گلستان هستند.

مهدوی با اشاره به حساسیت عزل و نصب‌ها خاطر نشان کرد: از طریق این سایت می‌توانیم به عزل و نصب‌های رخ داده پی ببریم که اجرای این مهم باید طی سه ماه آینده به اتمام برسد.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور تصریح کرد: جابجایی‌های مدیران در بخش حرفه‌ای مدیریت، نباید در حد گسترده صورت بگیرد، زیرا این عمل به بنیان دولت ضربه می‌زند.

وی با بیان اینکه بسترهای رشد و شکوفایی نظام الکترونیک در استان گلستان به خوبی فراهم شده است اظهار داشت: با پیگیری‌های جدی مسئولین استانی خواهان آن هستیم که ثبت اطلاعات مدیران سطوح مختلف استانی در بانک اطلاعات به زودی اتفاق بیفتد.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور همچنین با بیان اینکه استان گلستان به لحاظ جایگاه، زمینه رشد بسیاری دارد گفت: در بحث حوزه تحول اداری، توانایی، دانایی، بصیرت، دانش و فهم معیار سنجش یک مدیر سطح بالا است.

مهدوی ابراز داشت: بخش عمده‌ای از مدیریت اخلاق و بخش عمده‌ای از اخلاق، اخلاص است.

این مسئول استان گلستان را از استان‌های برتر دانست و خاطر نشان کرد: بحث آموزشی و تربیتی در استان گلستان به خوبی پیگیری می‌شود که این نوع کار کردن و دقت عمل قطعا خروجی مناسبی خواهد داشت.

مهدوی با بیان اینکه نمی‌شود مدیر جامعه جمهوری اسلامی به عنوان پرچم‌دار عدالت، در سطح یک مدیر معمولی باشد بیان داشت: مباحث افزایش مهارت، دانش، بصیرت و نگرش در حوزه تحول اداری از جمله حوزه‌هایی است که ورود به آن، سطح مدیران ما را افزایش می‌دهد که این گونه می‌تواند مدیریتی مطلوب از خود ارائه دهد.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که فرموده‌اند من از فقر امتم نگران نیستم، من بیمناک سوء تدبیر آنها هستم تصریح کرد: جایگاه یک مدیر، یعنی تصمیم‌گیری به جای دیگران و اگر حرکت و تصمیم‌گیری او نامناسب باشد، تأثیر نامطلوبی به صورت ملموس و غیرملموس بر افراد و جامعه خواهد گذاشت که قابل محاسبه نیست.

وی ادامه داد: استان گلستان در بحث ورود مدیریت منابع انسانی پیشرفت خوبی داشته که اکنون پیرو آن، نهمین افتتاحیه سامانه تربیت مدیران در استان گلستان اتفاق افتاد.

مهدوی با بیان اینکه مباحث مدیریتی برگرفته از قانون اساسی و اسلامی است اذعان داشت: انتظار می‌رود تا پایان سال بعد، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفته شکل بگیرد، زیرا بدون این الگو پیشرفت با مشکل مواجه می‌شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول