اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی‌ ـ فرهنگی شهردار منطقه 20 تاکید کرد

مدیریت شهری با رویکرد فرهنگی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی‌ ـ فرهنگی شهردار منطقه 20 با اشاره به پروژه‌های فرهنگی این منطقه بر مدیریت شهری با رویکرد فرهنگی تاکید کرد.

مدیریت شهری با رویکرد فرهنگی

حبیب‌الله غفوری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به سهم حوزه معاون اجتماعی ‌ـ فرهنگی شهرداری منطقه 20 از پروژه‌های افتتاح شده این منطقه گفت: اکنون 11 طرح بزرگ فرهنگی، ورزشی و مذهبی در حوزه اجتماعی رونمایی شد که از نظر تامین سرانه‌های فرهنگی ـ ورزشی تاثیر مطلوبی بر ارتقای روحیه فرهنگی شهر و پاسخگویی به نیاز شهروندان دارد.

معاون اجتماعی‌ ـ فرهنگی شهردار منطقه 20 اجرای طرح مدیریت محله را یکی از نوین‌ترین طرح‌های مدیریت اجتماعی شهرداری برشمرد و افزود: اکنون واگذاری اداره محلات به دست شهروندان یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود که خوشبختانه منطقه 20 با پیش‌بینی و تعریف 22 سرای محله به تعداد 22 محله منطقه توانسته است زودتر از مناطق دیگر این طرح را به‌صورت کاربردی در محلات به اجرا در بیاورد و اکنون با بهره‌برداری از سه سرای محله جدید، فقط  دو محله بدون سرای محله هستند که با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها اهالی این محلات نیز تا پایان سال از خدمات سرای محله برخوردار می‌شوند.

غفوری در تشریح پروژه‌های فرهنگی‌ـ اجتماعی افتتاح شده در منطقه 20 گفت: سرپوشیده کردن 3 هزار و 500 متر از صحن مصلی حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، نصب 35 مجموعه بدنسازی در دبیرستان‌های دخترانه، مرکز خدمات اجتماعی و مشاوره خانواده، سراهای محله فیروزآبادی، ولی‌آباد و استخر شاخص‌ترین پروژه‌های آماده افتتاح هستند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول