اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

4500 واحد مسکونی مهر در کردستان بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: امسال در نخستین مقطع بهره‌برداری پروژه‌های مسکن مهر استان از 4 هزار و 500 واحد مسکونی بهره‌برداری می‌شود.

4500 واحد مسکونی مهر در کردستان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج بر اساس مصوبات جلسه قبلی شورای مسکن در ماه گذشته قرار بود؛ در تاریخ 20 شهریورماه 2 هزار و 500 واحد مسکونی مهر در کردستان بهره‌برداری شود اما محمدصادق وجدی دیشب، در آخرین جلسه این شورا گفت: این 2 هزار و 500 واحد را به چهار هزار و 500 واحد افزایش داده‌ایم که امیدواریم زودتر مراحل نهایی آن برای بهره‌برداری انجام شود.

وی افزود: در قروه 800 واحد، بیجار 500 واحد، سقز 200 واحد، مسکن خودمالکین 2 هزار واحد و در شهرهای زیر 25 هزار نیز یک‌هزار واحد در اولین مقطع بهره‌برداری در سال‌جاری انجام می‌گیرد.

وجدی درباره وضعیت مسکن مهر در شهر سنندج نیز گفت: علاوه بر موارد اعلام شده و چهار هزار و 500 واحدی که در شهرستان‌های نامبرده به بهره‌برداری می‌رسد، 20 بلوک 600 واحدی بهاران سنندج نیز به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از تلاش فراوان نیروهای کاری فعال در پروژه‌های مسکن مهر با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و کوشش آنان برای تحویل واحدهای مسکن مهر گفت و از نماینده بانک ملی حاضر در جلسه برای پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی متقاضیان مسکن مهر نیز توضیح خواست که نماینده بانک ملی هم درباره پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی باقیمانده مسکن مهر قول همکاری مساعد در اولین فرصت را داد.

وجدی همچنین از پیگیری‌های لازم برای اعمال نرخ هفت و چهار درصدی پروژه‌های مسکن مهر روستایی خبر داد و گفت: اعمال این نرخ‌ها برای مسکن مهر روستایی در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین از شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی مسکن مهر به صورت 50 درصد نقدی و 50 درصد دولتی برای مدت سه سال که از مصوبات جلسه قبلی شورای مسکن بود، توضیح خواست که نماینده شهرداری نیز گفت: هیچ‌گونه مشکلی در صدور پروانه ساختمانی واحدهای مسکونی مهر در سنندج نداشته‌ایم اما در شهرستان‌ها باید بررسی دقیق‌تری صورت گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پاسخ به پرسش یکی از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر سنندج درباره قیمت دقیق تما‌م شده هر واحد مسکونی مهر و نیز زمان دقیق تحویل این واحدها، گفت: درباره قیمت تمام شده جلسات متعددی با مدیران دستگاه‌های ذیربط داشته‌ایم که امیدواریم قیمت تمام‌شده آن در زمان بهره‌برداری این واحدها تعیین شود.

که البته پرسش‌کننده جواب خود را نگرفت و پرسش‌های بی‌پاسخ دیگری را مطرح کرد و وجدی در پایان گفت: ما به عنوان دستگاه نظارتی و مدیریتی تمام تلاش خود را برای تحویل به موقع واحدهای مسکونی مهر به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول