اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد

بهره‌برداری از 5 مدرسه خیرساز در زنجان تا پایان سال

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان از افتتاح مدرسه 16 کلاسه خیرساز در زنجان خبر داد و گفت:‌ همچنین تا پایان سال پنج مدرسه خیرساز دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 5 مدرسه خیرساز در زنجان تا پایان سال

فیروز بهلولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این مدرسه با مشارکت 50 درصدی خیران و همچنین 50 درصدی اداره‌کل نوسازی مدارس استان زنجان ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه مذکور در سه فاز مختلف ساخته شده، افزود: امروز فاز سوم این پروژه به بهره‌برداری رسید.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان تصریح کرد: فاز نخست این پروژه طبقه اول مدرسه، فاز دوم نمازخانه مدرسه و فاز سوم آن نیز در طبقه دوم با هشت کلاس بود.

وی در ادامه اعتبار هزینه شده برای ساخت مدرسه مذکور را 225 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: 50 درصد این هزینه‌ها توسط خیر تامین شده است.

بهلولی با اشاره به اینکه در حال حاضر این مدرسه تکمیل شده و آماده استفاده است، افزود: این مدرسه دارای 16 کلاس در دو طبقه و یک نمازخانه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 10 پروژه خیرساز در آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان وجود دارد، افزود: یکی از این پروژه‌ها سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان همچنین با بیان اینکه امسال پنج مدرسه خیرساز به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: بقیه پروژه‌های خیرساز این ناحیه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی همچنین در ادامه از آغاز ساخت پروژه خیرساز دیگری با مشارکت خیران خبر داد و گفت: این مدرسه در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان ساخته می‌شود و در دو نوبت صبح و بعدازظهر دایر خواهد شد.

بهلولی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر زنجان یکی از مناطق پیشرو در بحث ساخت مدارس خیرساز است از خیران خواست مشارکت بیشتری در این زمینه با آموزش و پرورش داشته باشند‌.

وی تصریح کرد: مشارکت خیران موجب فراهم‌سازی شرایط علم و دانش برای دانش‌آموزان جویای علم می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول