اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر همدان خبر داد

کشف بیش از 4 کیلوگرم تریاک از منزل یک توزیع‌‌کننده مواد مخدر

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر همدان از دستگیری یکی از توزیع‌کنندگان فعال مواد مخدر خبر داد و گفت: چهار کیلو و 330 گرم تریاک از منزل وی کشف شد.

کشف بیش از 4 کیلوگرم تریاک از منزل یک توزیع‌‌کننده مواد مخدر

محمد اشتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از دستگیری یکی از توزیع‌کنندگان فعال مواد مخدر و کشف چهار کیلو و 330 گرم تریاک از منزل وی خبر داد.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله با سوداگران مرگ اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌اند، ابراز داشت: به دنبال خبری مبنی بر اینکه فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر همدان فعالیت گسترده‌ای دارد و این موضوع سبب نارضایتی و ناامنی اهالی محل سکونت نامبرده شده است این موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان ادامه داد: مأموران پس از انجام تحقیقات و کارهای اطلاعاتی لازم و اطمینان از صحت و سقم این خبر در پی ساعت‌ها کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده از منزل این توزیع‌کننده مواد افیونی چهار کیلو و 330 گرم تریاک به همراه یک دستگاه ترازوی توزین مواد کشف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اشتری افزود: در همین راستا طی روز گذشته مأموران یگان امداد شهرستان همدان نیز در حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: در بازرسی از داخل خودرو 131 گرم تریاک به صورت بسته‌بندی‌های کوچک و آماده توزیع در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود و همچنین یک قبضه سلاح سرد و چاقو، کشف و دو نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول