اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد

کشف 1500 گرم مواد مخدر شیشه از مسافر اتوبوس در لرستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک هزارو 500 گرم مواد مخدر شیشه از مسافر یک اتوبوس در لرستان خبر داد.

کشف 1500 گرم مواد مخدر شیشه از مسافر اتوبوس در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار کاظم علیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در اجرای طرح مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از فعالیت فردی در خرید و فروش مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در پی‌اقدامات اطلاعاتی پلیس، ماموران مبارزه با مواد مخدر به این نتیجه رسیدند که متهم قصد دارد، توسط یکی از رابطان خود محموله را جا به جا کند.

علیزاده یادآور شد: سرانجام ماموران با هماهنگی مقام قضایی روز گذشته در کنترل محورهای مواصلاتی در بازرسی یک اتوبوس توانستند، مقدار یک کیلو و 50 گرم مواد مخدر از نوع شیشه را از داخل ساک یکی از مسافران کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده زن است، خاطرنشان کرد: متهم همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر دلالت داده شد.

سردار علیزاده با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری سایر همدستان نیز ادامه دارد، گفت: همکاری مردم و دستگاه‌های مرتبط در برخورد و شناسایی با سوداگران مرگ ضروری است.

وی با بیان اینکه مصرف مواد مخدر و اعتیاد به آن خطرناکترین پدیده اجتماعی امروزه محسوب می‌شود، بیان کرد: اعتیاد جز تباهی، نابودی، پشیمانی و مرگ چیزی دیگر را به دنبال ندارد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه خانواده نخستین مکان رشد شخصیت، باورها و الگوهای رفتاری فرد است، عنوان کرد: ارتباط ضعیف با فرزندان، فقدان انضباط و از هم گسیختگی و همچنین مصرف مواد مخدر توسط والدین، احتمال ارتکاب به انواع بزهکاری‌ها مانند مصرف مواد را افزایش می‌دهد.

علیزاده یادآور شد: از ابتدایی سال جاری تاکنون بیش از دو تن مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول